Beantwoord

Wanneer is de opgeleverde glasvezelaansluiting actief?

  • 5 November 2020
  • 4 reacties
  • 185 keer bekeken

Beste KPN medewerker, 

op 30 september is de glasvezelaansluiting gerealiseerd in huis (buiten waren de oranje kabels al eerder aangelegd).  Volgens de postcodecheck is op mijn adres echter geen glasvezel beschikbaar. 

Wat is de doorlooptijd hiervoor? 

Met vriendelijke groet,

Sander

(geen KPN klant, daarom vraag in dit forum geplaatst)

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 11 November 2020, 14:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Update.

Eergisteren een mail van kpn ontvangen dat ik nu glasvezel heb. Fijn dat iemand deze post dit leest!

Maar, als ik nu via de site van kpn de postcodecheck doe, blijkt toch dat dat niet mogelijk is. Ik mag een pre-order plaatsen.

Ik wil geen pre-order gedoe en onduidelijkheid.

kpn regel dit nou gewoon goed. Activeer mijn aansluiting aub.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Sander789, welkom op het forum!
Door drukte kan het helaas soms even duren voor je reactie van ons moderators hebt.
Voor vragen over de aanleg en beschikbaarheid van glasvezel in jouw omgeving kun je het beste bij de kabelbeheerder KPNNetwerkNL terecht.
Op hun site kun je ook een postcodecheck doen.

Beste Thomas,

bedankt voor je reactie. Volgens KPNNetwerk.nl heb ik nu inderdaad een aangesloten glasvezelverbinding en heb ik keuze uit een lijst met providers.

Als ik die providers benader via hun website krijg ik nog steeds de melding dat geen glasvezel beschikbaar is op mijn adres. Ik heb er ook 1 gebeld die me vertelde dat KPN de lijn nog niet ‘open’ gezet heeft. 

Ik zou graag willen weten:

  1. wanneer kunnen andere aanbieders dan kpn op mijn verbinding? 
  2. onbelangrijk, wel goed voor mijn begrip, waar blijft dit nu op hangen?

mvg 

Sander

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Sander, helaas heb ik daar geen inzage in en dus ook niet echt een antwoord op. Als iemand dat heeft is het KPNNetwerkNL