Wordt langzaam aan helemaal gek van die klantenservice. Je wordt gewoon gedwongen bepaalde woorden te spreken, vervolgens krijg je een digi-stem wie jouw probleem totaal niet oplost, een medewerker krijg je niet te spreken.
Probleem: gisteren snelheidsverhoging aangevraagd (100/100 naar 200/200) waarbij vermeld dat deze gelijk actief is. Anderhalve dag later is enkel het nieuwe tarief actief, geen verhoging.
Wordt er nu echt narrig van dat het schijnbaar onmogelijk is iemand bij KPN te spreken te krijgen wie dit kan oppakken.
Beantwoord
Wanneer is snelheidsverhoging naar 200mbit actief?
Beste antwoord door Erwin van KPN
(bellen hoeft nu niet meer. We lossen het hier wel op. Hou er wel rekening mee dat ik hier niet 24/7 ben. Dus reacties kunnen op zich laten wachten).
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.