Vraag

Wanneer komt de nieuwe apparatuur na overstap naar Hussel?

  • 20 February 2021
  • 9 reacties
  • 132 keer bekeken

Beste

Ik ben overgestapt van al in 1 naar hussel.

Volgens jullie site horen dat ook tv ontvangers met Bluetooth afstandsbediening bij en een Expedia box 12

Nu heb ik wel de mail gehad dat ik ben overgestapt en dat alles is geactiveerd maar nog niet de nieuwe apparatuur en niets over Spotify wat ik er bij genomen heb.

Wanneer komt dit?

 

Ik had jullie liever gemaild naar kan geen adres vinden.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U krijgt alleen nieuwe ontvangers als u ook 4K er bij afgesloten heeft. Heeft u dat?

Nee naar volgens https://www.kpn.com/shop/tv

Krijg je bij hussel een bluetooth afstandsbediening. Heeft niets met 4k te maken.

Dat is je beeldkwaliteit, niet hoe je hem bediend.

Badge +19

Als je als bestaande klant overstapt naar Hussel krijg je geen nieuwe apparatuur  tenzij je meteen een 4k abonnement neemt.

Reputatie 7
Badge +24

Nee naar volgens https://www.kpn.com/shop/tv

Krijg je bij hussel een bluetooth afstandsbediening. Heeft niets met 4k te maken.

Dat is je beeldkwaliteit, niet hoe je hem bediend.

Dat geldt voor nieuwe klanten. In die shop geef je als bestaande klant aan dat je al klant bent, vervolgens klik je op "Abonnement aanpassen". Daarna ga je naar MijnKPN, dat is de juiste plek voor een bestaande klant om het abonnement aan te passen. De shop is voor nieuwe klanten.

 

Dus je mag als bestaande klant niet de apparatuur die bij hussel hoort, geen korting, maar wel net wat meer gaan betalen. Lekkere klantenservice dit.

Reputatie 4
Badge +2

U betaalt voor de afname van diensten en niet het materiaal (dat blijft in bruikleen van KPN). Kpn levert en bepaalt bij de gekozen diensten de apperatuur. Sinds kort is er overigrens een uitzondering, u kunt als optie de Fritzbox kiezen. 

Reputatie 7
Badge +24

Dus je mag als bestaande klant niet de apparatuur die bij hussel hoort, geen korting, maar wel net wat meer gaan betalen. Lekkere klantenservice dit.

Er hoort geen specifieke apparatuur bij een abonnement. Apparatuur en abonnement zijn niet aan elkaar gekoppeld. 

U betaald voor HD tv, u krijgt HD tv. Wat is het probleem? 

Dat ik verlengd heb voor die verrekte afstandsbediening en jullie nu zeggen. Dat hoort er niet bij omdat je al jaren bij ons klant ben.

Dan had ik beter niets kunnen veranderen.

Ik ga wel ergens anders kijken.

Reputatie 7
Badge +24

Neem gewoon de 4K optie, dan krijg je nieuwe kastjes met Bluetooth. Na 6 maanden kun je die weer uit zetten. Kost je dus 6 × € 2,50 = 15 euro. En de apparatuur mag je dan houden uiteraard.Â