Beantwoord

Wanneer komt er glasvezel op mijn adres?

  • 5 February 2019
  • 5 reacties
  • 421 keer bekeken

Zijn er op de korte termijn plannen om glasvezel aan te leggen voor postcode 8211 AW?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door edwin tromp 7 February 2019, 15:51

Bekijk origineel

5 reacties

Volgens mij is op jouw postcode (Lelystad) een netwerk beschikbaar. Als ik op onderstaande je postcode invoer met willekeurig even nummer krijg ik daar beschikbaarheid uit.
Alleen is het geen netwerk waar KPN ook op levert. Maar Fiber en Online bv. wel.
http://www.fiber.nl/glasvezel/lelystad/

Ook volgens Google is er glasvezel beschikbaar.
Dank Peter!
Reputatie 6
Badge +9
Ik denk dat ten tijde van de uitrol door Reggefiber in Lelystad dat gebied, net als Lelystad-Noord, werd gezien als "buitengebied".
Nu loopt er een initiatief voor Lelystad-Noord maar volgens mij wordt daar het gebied ten noorden en oosten van Jagersveld niet in meegenomen.
Je zou eens contact op kunnen nemen met de initiatiefnemers om te kijken wat er mogelijk is.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @edwin tromp Voor de aanleg van glasvezel werken wij samen met Reggefiber. Op hun site kun je kijken of er concrete plannen zijn om bepaalde gebieden al aan te sluiten. Daarnaast moet je volgens mijn heel goed uit de voeten kunnen met de informatie van Peter en Dennis. 🙂
Dank allemaal, ik ben er inmiddels achter dat er wordt samengewerkt met Glasdraad voor deze locatie!

Edwin

Reageer