Beantwoord

Wanneer komt er nu eindelijk glasvezel bij mij?

  • 20 June 2022
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Dik 2 jaar geleden brief van kpn in de bus , wij komen bij U glasvezel aanleggen.

Nu nog steeds niet , wel elke keer de abonnementen duurder maken .

Kom nou je woord eens na , zou ik zeggen kpn.

Grote woorden , maar het nog steeds niet waarmaken.

Mvrgr. K.H.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 22 June 2022, 20:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Voor de aanleg van glasvezel bent u hier op het verkeerde adres.  De aanleg wordt gedaan door een ander bedrijf namelijk kpnnetwerk.  Kijk op kpnnetwerk.nl wat de status is. Vul daar uw postcode en huisnummer in. Daarnaast hadden we eerste coronatoestanden en nu crisis op de arbeidsmarkt.  Uiteraard heeft dat gevolgen voor de planning. 

Stuur dan geen postkaart met onzin .

Wat heeft corona met dit te doen ,

Tis zelfs langer geleden , ontvangen op 23 juni 2018 .

Het blijkt dus weer dat ok kpn onbetrouwbaar is .

Betaal reeds jaren voor groot ontvangst , maar leveren ho maar 

Als je erover belt , dan verschuilt ieder zich . 

Welke manager , zou zijn verantwoording durven en willen  te dragen .

As ik nog  tijd heb , zal ik eens verder kijken , want als trouwe klant ben je tegenwoordig niks meer.

gr. K.H.

Badge +19

U klinkt nogal somber. Natuurlijk is bij u ook een goede verbinding mogelijk. Tegen welke problemen loopt? 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @KoosCar! Ik kan me voorstellen dat je wilt weten waar je aan toe bent wat glasvezel betreft, en ik zie dat @Joep1965 je al goed op weg heeft geholpen. 

Kijk op kpnnetwerk.nl wat de status is. Vul daar uw postcode en huisnummer in. 

Heb je dit al gedaan? Daar kun je zien wat de planning is en wanneer KPN Netwerk (de partij die glasvezel aanlegt) verwacht met de werkzaamheden te beginnen. Mocht daar niks op staan, of mocht je daar geen duidelijkheid van krijgen, dan kun je onderaan de contactpagina van KPN Netwerk vinden hoe je contact met ze opneemt. Hopelijk krijg je dan gauw duidelijkheid!