Beantwoord

Wanneer neemt KPN verantwoordelijkheid? 2 jaar lang € 21,- teveel betaald, glasvezel kan ook niet worden aangesloten

  • 26 March 2024
  • 5 reacties
  • 106 keer bekeken

Eerst 2 jaar lang 21 euro in de maand teveel betalen voor m’n abbonoment zonder een signiaal of compensatie. Vervolgens wijzig ik m’n nummer ben ik een hele week lang onbereikbaar (van het kastje naar de muur gestuurd) zonder compensatie of enig begrip. Vervolgens smeren ze me in de winkel een internetabonnement aan en beloven dat het zonder problemen overstappen is. Nu heb ik al 2 dagen geen internet omdat ze me gewoon niet aansluiten op het netwerk vanuit de centrale, ik werk thuis mijn vrouw ook met alle gevolgen van dien!!! Kijk uit voor dit malavide bedrijf.. ze leveren niks en willen alleen je geld!! Ben blij dat ik er nu vanaf ben!!

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 28 March 2024, 09:18

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +19

Dat klinkt allemaal niet best @Biko Diarra. Bij ieder bedrijf kan iets mis gaan en dat behoort natuurlijk opgelost te worden. Dat u twee jaar teveel betaald heeft kunt u alleen uzelf kwalijk nemen.  Het is toch heel gebruikelijk om abonnementen of contacten één keer per jaar te bekijken of het nog naar wens is. Dat geldt voor verzekeringen,  energie, telecom en kranten/tijdschriften. Met ruim 2.5 miljoen klanten en het beste mobiele netwerk ter wereld kan je kpn geen malafide bedrijf noemen. Hopelijk heeft u bij de andere provider meer geluk.

Kijk mensen dit is nou geen verantwoording nemen! Pas op waar je mee inzet gaat, twijfel je lees m’n klachten en de reactie van de beste medewerker, dat moet genoeg zeggen.. Bah
 

Enkel ingaan op de eerste klacht, nooit een hand in eigen boezem steken, alles is de fout van de netjes betalende klant en geen woord reppen over dat zij het contract consequent niet na komen en dan nog pronken met hoeveel klanten ze hebben, echt belachelijk!!

bravo KPN!! Deze staat er weer goed op 👍🏾

 

Reputatie 7
Badge +9

Kijk mensen dit is nou geen verantwoording nemen! Pas op waar je mee inzet gaat, twijfel je lees m’n klachten en de reactie van de beste medewerker, dat moet genoeg zeggen.. Bah
 

Enkel ingaan op de eerste klacht, nooit een hand in eigen boezem steken, alles is de fout van de netjes betalende klant en geen woord reppen over dat zij het contract consequent niet na komen en dan nog pronken met hoeveel klanten ze hebben, echt belachelijk!!

bravo KPN!! Deze staat er weer goed op 👍🏾

 

Kpn heeft hier nog niet eens gereageerd ? @Joep1965 is gewoon een forum lid...

Badge +19

@Biko Diarra op het forum helpen klanten elkaar. Ik ben dus gewoon een forumlid. Doe niet zo opgefokt en dien een klacht in of ga gewoon naar een andere provider. Zonde van je tijd dit.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Biko Diarra, welkom op onze community! Wat balen dat je zo lang teveel betaald hebt en daar geen oplossing voor was.

Dit forum is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen.
Ik begrijp dat je ze al gesproken hebt maar voor dingen waar je de klantenservice bij nodig hebt kun je eigenlijk het beste telefonisch terecht op 0800-0402 of een winkel.

Reageer