Vraag

Wanneer word ik aangesloten?

  • 7 August 2023
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

Sinds 1 augustus hebben we een abonnement van KPN, internet en TV.

maar nu 1 week later, zijn we nog steeds niet aangesloten, geen internet geen TV.  2 x een monteur gehad, vele,  vele telefoontjes bij de klantenservice, die elke keer een ander verhaal heeft, waarom wij niet zijn aangesloten.  Zou voor het weekend worden geëscaleerd naar de afdeling infrastructuur, deze dan maandag ( nee zij werken dus niet in het weekend🫤) alles opgelost zou worden en we eindelijk aangesloten zouden worden. Maar nee weer niets. Weer een paar keer de “klantenservice gebeld”. En weer geen antwoorden, geen actie, helemaal niets, @ x werkt zelfs de telefoon erop gegooid, 😡. Onbeschoft gewoon.  Ook via FB, totaal geen antwoorden.  En ondertussen geen internet, wij kunnen ons werk niet doen, wat heel veel stress oplevert. En d KPN doet helemaal niets.

Hier voor  hadden wij Youfone  en de fibre heeft gewoon altijd gewerkt.  Vanmorgen opeens geen werkende fibre ook meer. KPN wat zijn jullie mee bezig zeg.  Even aansluiten kunnen jullie niet meer, heel vreemd.  Schandalig gewoon.  Wanneer krijgen we die aansluiten nu!!!!!!!!
 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @AnneMH, ik heb even contact gehad met de collega's van webcare en heb begrepen dat er een ticket loopt en dat je in de tussentijd een noodpakket van ons hebt ontvangen. Ik hoop dat het snel wordt opgelost voor jullie!

klopt maar digitenne werkt al dagen niet meer. 

De dongle werkt niet. En er zijn meerdere tickets aangemaakt. maar er gebeurt verder totaal niets. We werken beide thuis. En fan kunnen we niet echt. 11 dagen al. het is echt super spoed. 

 

dank

allerlei beloftes worden niet na gekomen Er wordt maar wat gezegd of de telefoon wordt opgelegd. Een manager of zo mogen we niet spreken. We hennen ook een plus service  dan zou volgens KPN goede technische mensen aan de telefoon krijgen die het kunnen oplossen.   Ondertussen wordt er niets opgelost mensen. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je met mijn collega in gesprek bent in een ander topic. Ik sluit deze, zodat er geen zaken door elkaar gaan!