Beantwoord

Wanneer wordt mijn adres aangesloten op de straatkast?

  • 20 July 2020
  • 7 reacties
  • 90 keer bekeken

Badge

Hallo,

Is er al iets bekend wanneer de straat met postkode 3941kp aangesloten wordt op de straatkast 3941kp 20 kvd?

icon

Beste antwoord door Anonymous 20 July 2020, 18:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @Nancydugrand , als ik via fourstack kijk is er op jouw adres ruim 210 Mbit/s via koper beschikbaar.

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/

Badge

Het nummer 3941kp 20 kvd is van de straatkast/verdeelkast. De woningen aan 3941kp bijv. 2, 4, 6 ev 11 oud, 13 oud, 15 oud zijn niet aangesloten. De straat om de hoek, 3941pn 6, 8 enz wel.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Nancydugrand, welkom op het forum!
kun je je gegevens eens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik graag even met je mee naar de planning.

Badge

De relevante gegevens zijn bijgewerkt.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens Nancy!
Ik kan helaas niet zien op welke straatkast je precies zou zitten of wanneer dat gewijzigd wordt.
Ik zie wel dat we kunnen leveren op dit adres maar er waarschijnlijk nog meer informatie nodig is. Als je bij ons bestelt zal de backoffice hier dan ook nog contact over opnemen met je. Zij kunnen je hier waarschijnlijk ook meer over vertellen!

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Badge

Hallo,

KPN is druk bezig in de omgeving. Ik denk dat het tzt wel gaat komen dat we van de centrale Doorn centrum Dc , over gaan naar een of andere straatkast. Ik zit nu bij XS4all , 57 mbits met pb. (KPN dus) en ik wacht geduldig af. Een andere keuze hier is alleen een overstap naar glas van Caiway of Delta als ik een hogere snelheid zou willen. Dus effe geduld hebben maar.

vr.gr.

Nancy