Wanneer wordt mijn internet aangesloten?

  • 1 July 2022
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

Ontvangst installatiepakket
Uiterlijk 3 werkdagen voordat u wordt aangesloten, ontvangt u het installatiepakket.
Neem contact op met de Klantenservice als u de apparatuur niet op tijd hebt ontvangen.

 

 

Uw installatiepakket wordt bezorgd op het volgende adres:
***

 

 

Ik wil weten wanneer mijn internet wordt aangesloten? Ik heb geen mail niks gekregen.. 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Mariska swier, welkom. 

Ik heb meteen even meegekeken. Ik zie de aansluiting gepland staan voor 12 augustus. Vanaf dan wordt jouw aansluiting actief. 

Waarom wordt dit niet gecommuniceerd met mij?! Ik dacht dat het morgen zou komen…!

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie melding van 26-06 dat er contact met je is geweest om te herplannen. Dat is dus niet het geval geweest?

Nee klopt, helemaal niks. Ik ben gisteren naar de KPN winkel geweest en die hebben mij goed geholpen. 

Maar ik huur een pand voor een 1 jaar en heb nu al 2 maanden geen internet? Ik werk daar… Hoezo duurt het zo lang? 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben er verder ingedoken. Ik zie dat de aansluiting nog niet gereed is gemeld. Dit moet door KPN Netwerk gebeuren. Zij zijn verantwoordelijk voor aanleg van de glasvezel namelijk. 

In ieder geval heb ik melding gemaakt bij de Back Office. Zij gaan er nog verder naar kijken of ze de aansluiting kunnen bespoedigen. Maar eerlijk gezegd ben ik daar bang voor. Ze zullen indien nodig binnen enkele werkdagen contact met je opnemen.