Beantwoord

Wat doet KPN nog voor vaste klanten

  • 8 March 2020
  • 13 reacties
  • 943 keer bekeken

De vraag is simpel. Wat doet kpn nou eigenlijk voor vaste klanten? Nieuwe klanten krijgen gratis super WiFipunten, gratis tv’s e.d. 
 

Maar wat krijgen wij nou als vaste klanten?

Ben al ruim 15 jaar klant bij kpn voor zowel mobiel als internet en tv maar iets krijgen voor je lange trouwe dienst ho maar.

Hoop dat KPN ons niet vergeet maar zo voelt het wel.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 10 March 2020, 11:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Nieuwe klanten krijgen dus géén gratis Super WiFi, maar leveren de korting die ze normaal gesproken als nieuwe klanten krijgen in in ruil voor “gratis” TV of SuperWiFi. Net zoals bij alle andere providers geeft KPN éénmalig iets extra aan nieuwe klanten, net zoals jij dat ook gekregen hebt toen je klant bent geworden.

Niets bijzonders dus. Als jij de komende maanden 50% korting krijgt in ruil voor “gratis” SuperWifi zou je dan wél het gevoel hebben dat je iets gratis gekregen hebt?

Reputatie 6
Badge +6

KPN levert je toch de services en diensten waar je een contract voor hebt afgesloten? Beloond worden is leuk maar daar sluit je geen contact voor af. Bovendien is KPN een commercieel bedrijf en geen filantropische instelling;) 

@JuanNegro Zo potje azijn ook weer op!!!

Hoi @badboymark84 en anderen.

@JuanNegro Zo potje azijn ook weer op!!!

Nee hoor @JuanNegro  Eet en drinkt geen azijn.
Hij heeft overigens wel gelijk.:wink:
O ja ik eet en drink ook geen azijn wel Talisker sky en Highland Park.
Lekker hoor

Reputatie 6
Badge +6

Potje azijn op? Hoe kom je daar dan bij? Ik zeg namelijk echt niks geks. Jouw reactie daarentegen is wel wat apart. Tip: zet er volgende keer nog meer uitroeptekens achter, dat maakt indruk en ziet er helemaal niet een klein beetje dom uit..

De vraag is simpel. Wat doet kpn nou eigenlijk voor vaste klanten? Nieuwe klanten krijgen gratis super WiFipunten, gratis tv’s e.d. 
 

Maar wat krijgen wij nou als vaste klanten?

Ben al ruim 15 jaar klant bij kpn voor zowel mobiel als internet en tv maar iets krijgen voor je lange trouwe dienst ho maar.

Hoop dat KPN ons niet vergeet maar zo voelt het wel.


Ik ben het met je eens ik heb ook nu ineens ervaring met de slechte kant van KPN na meer dan 40 jaar geen problemen gehad te hebben, helaas ben ik al bezig om een andere goede provider te vinden. Dus succes.

Nog zo’n rekenwonder…..

Wat hebben jullie liever: regelmatig iedereen een cadeautje, maar dan wel (fors) hogere abonnementsprijzen of zoals het nu gaat, dat nieuwe abonnees een welkomstcadeau krijgen en wij allemaal verder onze huidige abonnementsprijzen houden; ons cadeautje hebben we immers al eerder gehad. KPN kan ook niet van de wind leven en is evenmin de opvolger van sinterklaas, Ziggo of één van de anderen ook niet trouwens. En ja, ik weet 't, wij Nederlanders zijn gek op kortingen, zelfs als dat sigaren uit eigen zak blijken te zijn. 

Je kunt natuurlijk ieder jaar overstappen, net als bij energieleveranciers en ziektekostenverzekeraars. Maar daar verandert er verder niet veel. Bedenk wel dat als je naar Ziggo overstapt je meteen voor een deel aan andere (coax)kabels vastzit. En verder krijg je van iedere provider andere modems en ontvangers die ook weer opnieuw ingesteld moeten worden. Die rompslomp is het mij nog niet waard. 

Badge +19

@ssl Je zal toch 40 jaar klant zijn en dan gaat er 1 keer iets mis en ga je meteen op zoek naar een ander. Hoe trouw ben je dan als klant??? Niet dus!!

De vraag is simpel. Wat doet kpn nou eigenlijk voor vaste klanten? Nieuwe klanten krijgen gratis super WiFipunten, gratis tv’s e.d. 
 

Maar wat krijgen wij nou als vaste klanten?

Ben al ruim 15 jaar klant bij kpn voor zowel mobiel als internet en tv maar iets krijgen voor je lange trouwe dienst ho maar.

Hoop dat KPN ons niet vergeet maar zo voelt het wel.

KPN hanteert sedert jaar en dag een zogenaamd piepsysteem voor klanten die naast trouw ook nog eens kritisch zijn; zo kun je jaarlijks bellen (piepen) en een van de dan lopende nieuwe klantenactie afgeleide korting krijgen. Zo heb ik vandaag mijn bestaande KPN Internet omgezet naar Hussel en krijg 6 maanden 10 euro korting.

Badge +19

Zo nou gefeliciteerd zeg. Ik kan me voorstellen dat je uitzinnig van blijdschap was toen je dat voor elkaar kreeg. Maarja het is toch een beetje bedelen he!

Tja, 6 maanden 10 euro korting zou afgeleid moeten zijn van 6 maanden 50% korting???Maar ja, het is natuurlijk 6 maanden teveel, gelukkig zijn niet alle klanten zo, dan kunnen de abonnementskosten omhoog voor iedereen.

Reputatie 7

Hallo @badboymark84, welkom bij ons op het forum. De Superwifi is inderdaad een actie voor nieuwe klanten, niet voor bestaande of wijzigende klanten (zoals ssl hierboven).

Iedereen heeft aan het begin van het abonnement een korting gekregen, jij ook. In plaats van die korting is het nu mogelijk om voor Superwifi te kiezen, het is geen combinatie. 

Als jouw WiFi niet goed is kan je de WiFi Manager doen op onze site. Die probeert het signaal zo optimaal mogelijk in te stellen en als daarbij blijkt dat het niet voldoende is er een mogelijkheid dat je gratis Experia WiFi kunt krijgen. De manager zal dat dan aangeven en het versturen zal je daar meteen zelf kunnen regelen.