Vraag

Wat houdt het Internet Instap abonnement in?

  • 30 November 2021
  • 18 reacties
  • 2018 keer bekeken

Ik wil graag weten wat ik van het Internet Instap abonnement mag verwachten.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +24

50 mbit volgens mij. Ik heb Alles-in-1 Instap. Dat is ook 50 mbit.

Hallo @Lang1938 ,

Instap bestaat volgens mij niet meer maar vroeger was het 40mbps geloof ik.

Nu heb je hussel.

met vriendelijke groet,

martijn

50 mbit volgens mij. Ik heb Alles-in-1 Instap. Dat is ook 50 mbit.

je was me net voor.Echter hebben we beide wat anders:)

En hoeveel smartphones krijgen wifi via Internet Instap abonnement met Experia box v10 modem?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Lang1938 ,

Wifi staat los van de internetsnelheid. Als je in de buurt van het modem bent, dan kunnen misschien wel tien telefoons tegelijk op Wifi. Mits ze niet allemaal tegelijk op You Tube gaan ofzo…. 

Hallo @Lang1938 ,

Wifi staat los van de internetsnelheid. Als je in de buurt van het modem bent, dan kunnen misschien wel tien telefoons tegelijk op Wifi. Mits ze niet allemaal tegelijk op You Tube gaan ofzo…. 

op de v9 kunnen er 32 apparaten verbonden worden.Hoe dat met andere types zit weet ik niet.

Hallo @Lang1938 ,

Wifi staat los van de internetsnelheid. Als je in de buurt van het modem bent, dan kunnen misschien wel tien telefoons tegelijk op Wifi. Mits ze niet allemaal tegelijk op You Tube gaan ofzo…. 

Waar vind ik de informatie over de Wifi mogelijkheden van de Experia box v10 modem?

Er is helemaal geen abonnement meer wat Internet Instap heet. Staat ook nergens op de site; niet gevonden i.i.g. Tegenwoordig heet het Hussel Thuis. Waarbij 50 Mb/s de laagste snelheid is die je kunt afnemen. En dan heb je de Hussel Internet 50 Mb/s. 

Dat is gelijk aan vroeger Internet Instap.

Er is helemaal geen abonnement meer wat Internet Instap heet. Staat ook nergens op de site; niet gevonden i.i.g. Tegenwoordig heet het Hussel Thuis. Waarbij 50 Mb/s de laagste snelheid is die je kunt afnemen. En dan heb je de Hussel Internet 50 Mb/s. 

Dat is gelijk aan vroeger Internet Instap.

Op mijn factuur november 2021 staat bij abonnement Internet Instap.

Op mijn factuur november 2021 staat bij abonnement Internet Instap.

Dan heb je dat abonnement al een jaar of 2, toch? Zeker langer dan 2 jaar.

Je abonnement is dan alleen Internet 50 Mb/s (Instap = 50 Mb/s).

 

Ik en de reageerders voor mij dachten dat je info omtrent een nieuw abo vroeg. Maar dat zou dan Hussel heten.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Lang1938 en bedankt voor je bericht :)

Ik zie dat je inmiddels al aardig wat antwoorden hebt ontvangen en hopelijk heb je hier iets aan gehad! Misschien is ook dit linkje interessant om eens te bekijken, hier vind je namelijk veel aanvullende informatie over dit type Experia Box. Mocht je nog wel verdere of aanvullende vragen hebben laat dit dan vooral weten!

@JanZ_ schrijft:

Misschien is ook dit linkje interessant om (...)

Alleen moet je 'm daar dus niet bestellen n.m.m. als je een consumentenabonnement hebt.

Reputatie 7
Badge +12

@JanZ_schrijft:

Misschien is ook dit linkje interessant om (...)

Alleen moet je 'm daar dus niet bestellen n.m.m. als je een consumentenabonnement hebt.

Dat is (wederom) een goede toevoeging @PeterG waarvoor zoals gebruikelijk dank!

 

Alleen moet je 'm daar dus niet bestellen n.m.m. als je een consumentenabonnement hebt.

het kan echter wel.Via de monteursreset krijg je hem gewoon werkzaam.

Reputatie 7
Badge +11

het kan echter wel.Via de monteursreset krijg je hem gewoon werkzaam.

Maarja, om nou 99 piek ex btw te gaan betalen voor een modem/router die je enkel bij KPN, XS4ALL (zonder telefonie) en KPN WMP providers kan gebruiken? Kan je beter een ander apparaat kopen voor hetzelfde geld die je wel bij alle providers in zou kunnen zetten.

Ik had mobiel internet instap bij xs4all. Nu alles omgezet is naar KPN heb ik van kpn een simkaart gekregen. Ik weet echter niet meer wat ik bij dit abonnement krijg. Er staat wel op de overeenkomst dat het abonnement 1 maand geldig is. Moet ik dan verlengen als ik verder wil met dit abonnement. En wat kost dat dan?

 

 

dit moest er nog bij

@Tarahumara 

Er staat wel op de overeenkomst dat het abonnement 1 maand geldig is. Moet ik dan verlengen als ik verder wil met dit abonnement. En wat kost dat dan?

Dat is de minimum looptijd. Als jij verder '’niks'’ doet dan loopt het nog jaren… :relaxed:

Ik had mobiel internet instap bij xs4all.

Zo te zien heb je nog steeds die oude abonnementsvorm. Op de site kan ik nog onderstaande vinden. Er lijkt geen bellen/sms in te zitten. Meer voor een tablet dus dan een smartphone.

https://www.xs4all.nl/service/probleem-oplossen/mobiel-internet/veelgestelde-vragen-mobiel-internet/