Beantwoord

Wat is de snelheid, up en down, van mij glasvezel TFT internet thuis bij KPN?

  • 20 October 2020
  • 7 reacties
  • 923 keer bekeken

Badge

Wat is de snelheid, up en down, van mij glasvezel TFT internet met Interactieve TV thuis bij KPN?

Ik kan deze niet terug vinden in mijnKPN en ook niet op de factuur.

Abonnementsbedrag is €48.63

icon

Beste antwoord door Marguaritha 28 October 2020, 11:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hoi @ReneDelden! Welkom op het KPN Forum :grin:

 

Ik kijk het graag eens voor je na. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Badge

Hoi Maguaritha, dit is nu gebeurd.

Ik zou denken dat elke TFT klant dezelfde snelheid in het abonnement heeft, maar dat is dus niet zo?

Reputatie 2
Badge +3

Top, dank je wel!

Dat zou je inderdaad denken en over het algemeen is dat ook zo, maar er zitten nog een aantal hele oude abonnementen tussen met andere snelheden.

De internetsnelheid in jouw abonnement is 50/5 mbit/s. 

 

Badge +12

Top, dank je wel!

Dat zou je inderdaad denken en over het algemeen is dat ook zo, maar er zitten nog een aantal hele oude abonnementen tussen met andere snelheden.

De internetsnelheid in jouw abonnement is 50/5 mbit/s. 

 

TS heeft glasvezel dus zou het sowieso 50/50 moeten zijn toch?Of ligt dat dan aan het ‘oude’ TFT contract..

Reputatie 2
Badge +3

Hey @Edwin_Merks! Dat ligt inderdaad aan het oude TFT contract. De contracten van de afgelopen jaren bij TFT waren standaard 50/5 mbit/s, ongeacht of je DSL of glasvezel had :grin:

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan, ik kan het nergens terugvinden. Lastig vergelijken met de Hussel pakketen. Kun je het voor mij ook checken?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @TedVonk, bij de TFT instap abonnementen is het 20-2 en de rest 50-5