Beantwoord

water in de wifi experia box

  • 28 June 2021
  • 2 reacties
  • 194 keer bekeken

Door water in de meterkast is onze wifi router ook vol komen te staan met water en is deze stuk. Hierdoor hebben we geen internet meer.

Groeten,

Martine

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 28 June 2021, 14:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Anoniem422! Zo'n apparaat is inderdaad niet bestand tegen badderen en zal dus vervangen moeten worden. De snelste manier om dit te regelen is door te bellen naar 0800-0402. Mocht je het toch liever hier via het forum willen oplossen zou ik je willen vragen je profiel in te vullen en hier even te laten weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kunnen we een nieuw modem je kant op sturen! 

Het is ondertussen gelukt, bedankt voor de reactie!