Webruimte te krijgen voor een eigen homepage

  • 3 December 2020
  • 12 reacties
  • 225 keer bekeken

Hallo.
Ik heb begrepen dat bij je abonement de mogelijkheid bestaat om gratis webruimte te krijgen voor een eigen homepage. Ik wil graag gebruik maken hiervan de vraag is hoe doe ik dat?

 

vriendelijke groet W. Verenjans


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @w.verenjans. Welkom op het KPN Forum. Enkele klanten kunnen inderdaad nog gebruik maken van een eigen homepage. Ik weet niet of ik dit voor jou kan activeren, maar ik ga het proberen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en KPN e-mailadres achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic?

Beste Vikash 

Gegevens bij gewerkt en ik hoop dat het gaat lukken met de webspace om een homepage te kunnen maken.

groet Wilco 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb het voor je kunnen activeren. In dit topic lees je hoe je kan inloggen. :blush:

Hostname Home.kpn.nl

usename w.verenjans

startdir=
home.kpn.nl=213.73.8.43

220 Microsoft ftp server 

User w.verenjans 

331 pasword requierd 

pass ************
530 user cannot logi in 

 

dit bovenstaande krijg ik als antwoord 

wat doe ik verkeerd om met ftp prog in de webspace te komen

 

Reputatie 7
Badge +24

Als username je volledige emailadres gebruiken.

ook nu ik mijn volledige gebruikersnaam gebruik krijg ik nog steeds de foutmelding ;….

530 user cannot log in

 

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u met dat email adres en wachtwoord inloggen op de webmail? 

Nee, dat lukt inderdaad niet ,maar ik heb mijn @gmail.com account voor kpn gebruikt die ook reeds daar bekend is voor mijn kpn account.

ps deze staat ook op mijn factuur…??

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +24

Je kunt alleen inloggen op de webruimte met het emailadres van KPN zelf. Met een gmail adres gaat dat nooit lukken.

Kan ik deze zelf aanmaken 

Reputatie 7
Badge +21

Je hebt op dit moment al een KPN e-mail adres. Ik stuur je een privebericht

Reputatie 7
Badge +24

Je kunt inloggen op http://email.kpn.com met je KPN id. Vervolgens krijg je dit te zien:

Op de webruimte logt u in met het bovenste e-mail adres en bijbehorend wachtwoord. Als je dat wachtwoord niet weet, dan kunt u dat hier ook opnieuw instellen. Klik op het emailadres en op de volgende pagina kun je het wachtwoord resetten.