Beantwoord

website

  • 1 August 2020
  • 14 reacties
  • 270 keer bekeken

Hoi, een toenmalige vriend van me heeft ooit 17 jaar geleden een website gemaakt via home.planet.nl van onze vriendengroep toendertijd, maar ik wil de informatie en de foto's van mij van de website hebben. Ik heb het al via de website geprobeerd, maar ik krijg daar geen reactie. Ik neem aan dat hij zelf ook inmiddels die website niet meer in beheer heeft, maar hij bestaat dus nog wel. Ik heb zelf ook geen contactgegevens meer van hem..

Is er iets anders nog mogelijk?

 

Alvast bedankt,

Mvg Stephan 

icon

Beste antwoord door Raymondt 24 August 2020, 13:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Hoi, een toenmalige vriend van me heeft ooit 17 jaar geleden een website gemaakt via home.planet.nl van onze vriendengroep toendertijd, maar ik wil de informatie en de foto's van mij van de website hebben. Ik heb het al via de website geprobeerd, maar ik krijg daar geen reactie. Ik neem aan dat hij zelf ook inmiddels die website niet meer in beheer heeft, maar hij bestaat dus nog wel. Ik heb zelf ook geen contactgegevens meer van hem..

Is er iets anders nog mogelijk?

 

Alvast bedankt,

Mvg Stephan 

Als KPN jou daartoe toegang zouden geven, begaan ze natuurlijk een ernstige overtreding. Maar de mogelijkheden op de home websites zijn zeer beperkt. Je kan alleen daarop een foto plaatsen as is. Dus alle foto’s kunnen een voor een worden opgehaald met “save as” in bijvoorbeeld windows met de rechter muisknop. 

Ik bedoelde dat ik de gegevens verwijderd wil hebben..

Reputatie 7
Badge +15

@Stephanj86 Welkom op het forum. Ik begrijp de situatie nog niet helemaal. Een vriend heeft destijds een homepage gemaakt, heeft hij dit gedaan op zijn eigen gegevens of heeft hij een homepage gemaakt op basis van jouw gegevens? Met andere woorden, staat de homepage op jouw of op zijn naam? Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen met zoveel mogelijk gegevens en zou je mij kunnen laten weten wanneer dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat mijn mogelijkheden zijn. 

De homepage staat op zijn naam. Er staan dus nog foto's op van mij die ik graag verwijdert zou willen hebben.

Ik heb inmiddels al wat gegevens van mezelf ingevuld op mijn profiel.

 

Reputatie 7
Badge +24

Dan denk ik dat het een moeilijk verhaal word. KPN gaat geen website van een ander neerhalen lijkt me.

Reputatie 7
Badge +15

@Stephanj86 Op het moment dat de homepage op zijn naam staat dan zullen wij deze website inderdaad niet neerhalen. In principe mag een klant op zijn homepage plaatsen wat hij wil (mits niet strafbaar natuurlijk). Als er in dit geval persoonlijke informatie van jezelf op een website staat die bij hem in beheer is dan zal dit ook via hem geregeld moeten worden. 

Reputatie 7
Badge +24

De homepage staat op zijn naam. Er staan dus nog foto's op van mij die ik graag verwijdert zou willen hebben.

Ik heb inmiddels al wat gegevens van mezelf ingevuld op mijn profiel.

 

Weet je zijn wachtwoord niet?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Stephanj86 ,

Graag wil ik voor je kijken of ik vanuit het Abuseteam iets voor je kan betekenen. Hiervoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Ik heb de gegevens al die je in je profiel ingevuld hebt, Wat ik ook even wil weten is wat de URL van de website in kwestie is. Kun je me die in een privebericht toesturen? Zodra ik het heb zal ik middels PB’s even met je overleggen welke stappen ik kan gaan zetten.

 

De homepage staat op zijn naam. Er staan dus nog foto's op van mij die ik graag verwijdert zou willen hebben.

Ik heb inmiddels al wat gegevens van mezelf ingevuld op mijn profiel.

 

Weet je zijn wachtwoord niet?

Nee, helaas.

Reputatie 7
Badge +15

@Stephanj86 Heb je ondertussen al contact gehad met @Raymondt?

@Stephanj86 Heb je ondertussen al contact gehad met @Raymondt?

Jazeker, maar nog niet gehoord van hem of de beheerder al heeft gereageerd op zijn bericht.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Stephanj86 ,

Nog niet, maar ik ga vanmiddag even proberen telefonisch contact te zoeken. Zoals beloofd hou ik je op de hoogte!

 

Reputatie 7
Badge +9

Goed nieuws @Stephanj86 , de klant in kwestie deed niets meer met de homepageruimte dus samen met @Rutger_ heb ik even de grote verdwijntruc toegepast, en de boel is offline.

Mocht e.e.a. de komende tijd nog wel in Google zichtbaar blijven, dan kun je eventueel dit formulier gebruiken om daar de zoekresultaten te laten verwijderen.

 

Goed nieuws @Stephanj86 , de klant in kwestie deed niets meer met de homepageruimte dus samen met @Rutger_ heb ik even de grote verdwijntruc toegepast, en de boel is offline.

Mocht e.e.a. de komende tijd nog wel in Google zichtbaar blijven, dan kun je eventueel dit formulier gebruiken om daar de zoekresultaten te laten verwijderen.

 

Kijk dat is super geregeld, Bedankt!