Beantwoord

Weer geen internet, lampje rood

  • 7 July 2021
  • 3 reacties
  • 142 keer bekeken

Weer heb ik geen internet,  geen enkele dienst, glasvezel kast lamp alarm brand rood! Heeft weer iemand aan de verkeerde kabel gezeten want dat was vorig keer het geval in de wijkcentrale.  

 

Waarom is het weer bij mij raak kpn!

 

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 7 July 2021, 10:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen @Aniel NUESINK, welkom terug. Wat vervelend dat je zonder diensten zit. Rood lampje geeft wel aan dat er echt ook iets aan de hand is. Je had je profiel al ingevuld (waarvoor dank) en dan zie ik dat er inmiddels een monteur gepland is voor overmorgen. Ik ga ervan uit dat die het probleem ook zal verhelpen. Ter overbrugging heb ik zojuist je mobiele nummer voorzien van een extra databundel. Dan kun je deze als hotspot gebruiken om op die manier toch online te kunnen. 

Hi erik 

De klantenservice vertelde mij dat er vandaag binnen 2 uur een monteur zou langskomen??

Ook heb ik meerdere aansluitmobiel nummers.  Worden die ook voorzien van de tijdelijke databundel. 

 

Want mijn alarmsysteem kan ik niet koppelen aan een hotspot. 

Reputatie 7
Badge +30

Als je meerdere mobiele abonnementen bij ons hebt kunnen we die ook van meer data voorzien. Maar ik zie dat de monteur gisteren is geweest en het probleem heeft verholpen. Werkt alles nu weer goed, @Aniel NUESINK?