Weer vier dagen geen tv of internet

  • 2 June 2023
  • 8 reacties
  • 85 keer bekeken

Badge

Ik zou 26 maart overstappen van T-mobiel naar KPN, nu ruim 2 maanden verder en 5 monteurs vN KPN en glasvezel nog niks!

De 1ste is het abonnement in gegaan maar moet tot Maandag middag wachten op weer een monteur, en toen hoorde ik gisteren van een noodpakket? Waarom komen ze daar niet eerder mee? Ik wordt hier gek zonder tv, kan ik dat pakket ook in de KPN winkel gaan halen, want dit is niet normaal meer om zo weggezet te worden bar slechte service!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

ls je nog steeds problemen hebt en er nog steeds niets werkt, raad ik je aan contact op te nemen met 0800-0402. Dit kan door de weeks van 8 uur 's ochtends to 8 uur 's avonds. Als je hen doorgeeft dat je een noodpakket wilt - en ze op de hoogte zijn van alle problemen, maar dat lijkt mij wel - dan kan deze naar je worden opgestuurd of ontvang je een sms wanneer je, je noodpakket bij het dichtstbijzijnde servicepunt kunt afhalen.

Reputatie 7

Hoi @Irene Miller, welkom op het forum. De aansluiting van glasvezel gaat niet echt soepel bij jou begrijp ik! Is de monteur inmiddels geweest, heeft die het kunnen oplossen? 

Dit is je eerste bericht bij ons op het forum en er staan geen gegevens op je profiel, daardoor kan ik verder niets inzien. 

De snelste weg om met ons on contact te komen is, zoals Gerrit ook al noemt, ons bellen. Heb je dat al gedaan?

Badge

Er zijn inmiddels al 8 monteurs geweest en ik zou binnen 48 uur gebeld worden door n glasvezel monteur! Dus morgen nog even afwachten,  ik kan hier niet mijn gegevens blootleggen, 

Er zijn inmiddels al 8 monteurs geweest en ik zou binnen 48 uur gebeld worden door n glasvezel monteur! Dus morgen nog even afwachten,  ik kan hier niet mijn gegevens blootleggen, 

Je persoonlijke gegevens openbaar plaatsen als reactie is ook zeker niet de bedoeling Irene. Wat je wel kunt doen is even je gegevens invullen in je profiel (← linkje) deze zijn dan alleen inzichtelijk voor medewerkers van KPN (ook wel moderators genaamd).

Wanneer je, je gegevens er niet invult kan KPN niets voor je betekenen.

Badge

Ik kan niet alles invullen omdat ik nog steeds geen internet heb van KPN , EN MIJN ABONNEMENT BIJ t-mobiel is opgezegd per 1 Juni, en dan zou weer kpn aangesloten zijn, en ik heb nog steeds geen brief met gegevens over de aansluiting gekregen, ik zou de 26ste maart al aangesloten worden, maar er loopt elke keer iets fout , bij wie en waar weet ik niet maar ik wordt hier gek zonder tv/ internet!

Ik heb al tig keer gebeld ik heb dit nog nooit meegemaakt, het is te gek voor woorden, ff overstappen duurt maanden!!! 

Reputatie 7

Het is toch gelukt om je profiel in te vullen zo te zien, daarmee heb ik voor je gekeken. Zo te zien is de melding nog in behandeling bij de specialisten. Wat ik daarbij zie staan is dat de kabels mogelijk zijn beschadigd door brand, dat maakt het een uitzonderlijke situatie en daardoor is het meer dan 'ff overstappen. Dat neemt niet weg dat het natuurlijk heel vervelend is dat het lang duurt.

Doordat de specialisten het in behandeling hebben kan ik er ook niets voor doen. Voor zo'n situatie zou ik namelijk een melding aan kunnen maken naar diezelfde specialisten, maar aangezien die er al is kan dat niet. Zij zullen naar aanleiding van die melding contact met jou opnemen.

Badge

Hoi

Het is toch te gek dat dit zolang moet duren, ik heb hier geen woorden voor! Jij kunt hier ook niets aan doen hoor, maat ergens loopt er iets mis  en het is toch niet aan mij op dit op te lossen? Ik wil onderhand tv/ internet , als het dit weekend niet geregeld is dan ga ik toch stappen ondernemen ik moet iets, dit kan niet@

 

Mvg, Irene 

Reputatie 7

Ik snap dat het vervelend is, het is in behandeling bij de juiste afdeling. Wij zijn daar ook afhankelijk van, ik kan dat niet versnellen helaas.