Beantwoord

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken

  • 19 July 2020
  • 5 reacties
  • 141 keer bekeken

Hallo,

 

ik probeer mijn internet abonnement “internet instap” van 44,- euro per maand om te zetten naar “Hussel Internet 50Mbit/s” voor 42,50 per maand waarbij ik de optie aanvink om mijn vaste nummer op te zeggen. Als ik dan op plaats bestelling klik krijg ik de melding:

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

Waarom is dit niet mogelijk?

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 July 2020, 13:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @julyola ,

Je zou het eens kunnen proberen via een ander apparaat of een andere browser. Wat ook wel wil helpen is om jouw browsegeschiedenis en cookies te wissen. 
 

Ee andere optie is om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice via 0800-0402. Je weet precies wat je wilt, dus dan kunnen ze de wijzigingen meteen voor jou doorvoeren. 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @julyola, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp uit je bericht dat het niet lukt om je abonnement te wijzigen naar KPN Hussel Internet. Dat zou, indien je vorige contract is uitgediend, gewoon moeten kunnen! Kan je aangeven of het inmiddels gelukt is, via misschien een andere browser of telefonisch? 

Zo niet, dan help ik je graag verder. In dat geval heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je daarom je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is? Dit is ter verificatie en kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen. Overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @julyola ,

Je zou het eens kunnen proberen via een ander apparaat of een andere browser. Wat ook wel wil helpen is om jouw browsegeschiedenis en cookies te wissen. 
 

Ee andere optie is om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice via 0800-0402. Je weet precies wat je wilt, dus dan kunnen ze de wijzigingen meteen voor jou doorvoeren. 

@julyola 

Is het opzeggen inmiddels telefonisch gelukt? 

Wil je nog hulp van ons?   

Zou je dan je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is? Dit is ter verificatie en kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen. Overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators. 

Reputatie 7
Badge +21

@julyola ik heb helaas geen reactie meer gehad. Heb je jouw abonnement inmiddels kunnen aanpassen?

Reputatie 7
Badge +28

 

@julyola

Is het opzeggen inmiddels telefonisch gelukt via 0800-0402 ? 

Wil je nog hulp van ons?   

Zou je dan je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is? Dit is ter verificatie en kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen. Overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators.