Vraag

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken

  • 28 December 2020
  • 3 reacties
  • 111 keer bekeken

Goeie middag,

ik wil iets toevoegen aan mijn abonnement, maar wanneer ik dit gedaan heb accepteer en verzend krijg ik steeds dit : 

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

Dit probeer ik nu al een paar dagen maar zo krijg ik natuurlijk niks toegevoegd of gewijzigd.

Zou u me kunnen berichten hoe en wat verder dankje


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Hendrik JZ , dan kun je het beste even bellen, je probeert waarschijnlijk iets te doen wat niet kan en dan loopt het systeem vast door een softwarefout en krijg je die kryptische melding, zo heb ik zelf vorige week ook ervaren.

Beter is even bellen met 0800 0402.

Succes.

 

 

Reputatie 7
Badge +10

Goedenavond @Hendrik JZ, welkom op het forum!

Sorry voor mijn late reactie, het is erg druk op het forum waardoor ik nu pas op jouw topic kan reageren. Zoals @JanD ook zegt, kun je in dit soort gevallen het beste even met ons bellen via 0800 0402, mijn collega kan dan meteen met je meekijken.

Mocht het nog niet zijn gelukt en wil je graag dat ik met je meekijk, laat dan je gegevens (postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN) in je profiel achter en geef hier een seintje zodra je dat hebt gedaan. Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan! 

Reputatie 7
Badge +10

@Hendrik JZ Ik heb geen bericht meer van je gezien en ga er daarom vanuit dat je het via een andere weg hebt opgelost! Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag van je.