Beantwoord

wegvallen experia box v10A

  • 5 August 2020
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Al geruime tijd heb ik last van een haperende box en een wegvallende verbinding. Mijn zoon had het vorige week vrijdag geturft en kwam op een aantal van ongeveer 30x dat hij opnieuw opstartte. Op dit moment 5 augustus van 17.30 tot 17.50 is hij al zeker 10x uitgevallen en geherstart. Wij worden het nu een beetje zat. Gaarne uw oplossing. Het herstarten en teruggaan naar fabrieksinstellingen hebben niet geholpen.

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 16 August 2020, 16:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Rijnwijk, welkom hier. 

Wat valt er precies? Internet of ook televisie? En gaat het dan om WiFi of ook om apparaten die met een kabel zijn aangesloten op de modem? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +24

Rijnwijk, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.