Vraag

wegvallend bekabeld internet

  • 23 October 2021
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Ik heb regelmatig last van wegvallend bekabeld internet. Ook TV beeld staat dan even stil.

Afgelopen nacht is er zeker 10 keer de verbinding voor een paar seconden weggevallen (ik heb een pc aangesloten voor lijnbewaking)

Kan iemand van KPN op afstand de lijn doormeten?

Het is glasvezel internet met een nieuwe Fritzbox 7530 omdat de Experiabox ook dezelfde problemen gaf.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @Mgennip, niet zo fijn dit :slight_frown:

Ik zie recentelijk geen verbrekingen terug, maar mijn systeem laat die ook alleen zien als er de afgelopen 24 uur volledige verbrekingen zijn geweest, waardoor je helemaal geen verbinding meer hebt gehad met ons netwerk. Is het aan jouw kant vannacht/vandaag toch weer mis gegaan? Dan acht in de kans aanwezig dat het bij of na het glasvezelpunt mis gaat, zeker aangezien je nu een ander modem aan hebt gesloten  en toch precies hetzelfde ervaart. Zou je het glasvezelkastje even voor 2 minuten van de stroom af willen halen? En lukt het om een andere kabel aan te sluiten tussen je glasvezelkastje en de Fritzbox?