Beantwoord

wegvallend internet

  • 2 December 2019
  • 7 reacties
  • 554 keer bekeken

Badge

Mijn internet valt steeds weg. Als ik de probleemoplosser er op los laat krijg ik de melding: De verbinding tussen  uw toegangspunt, router of kabelmodem en internet is defect.

Wat nu te doen.

icon

Beste antwoord door Doraatje 16 December 2019, 13:25

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Doraatje en welkom op het forum! Goed dat je de probleemoplosser er al bij hebt gepakt, ik kijk graag je verbinding na. Wil je hiervoor jouw forumprofiel aanvullen met onder andere je postcode en huisnummer? Dan kan ik de verbinding doormeten. :slight_smile:  Valt het bekabelde internet dan ook weg of gaat het alleen om de WiFi? Mocht het alleen de WiFi zijn, dan raad ik je ook aan om de WiFi tuner in de tussentijd te laten draaien. Ik hoor graag weer van je! 

Badge

Sanne, ik heb zelf via jullie website de verbinding al een paar keer laten doormeten. Was helemaal ok. 

Reputatie 7
Badge +17

Helder, maar je internet valt nog steeds weg? Of is dit inmiddels ook opgelost? Zo nee, zou je mij dan nog willen laten weten of het alleen om de WiFi gaat, of ook de bekabelde verbinding? Ook heb ik hiervoor je adresgegevens nodig zodat ik de verbinding door kan meten. Die kun je invullen op je forumprofiel. Geef je me een seintje wanneer je dit hebt gedaan? 

Badge

Heb mijn profiel bijgewerkt. Internet valt nog steeds weg.

 

Reputatie 7
Badge +17

Update voor de meelezers: Er is een monteur ingepland voor komende maandag voor de wegvallende verbinding. We wachten het bericht van @Doraatje af of de monteur alles op heeft kunnen lossen. :slight_smile:

Badge

Monteur is geweest. Heeft een nieuw modem geplaatst en alles loopt nu als een tierelier.

Reputatie 7
Badge +17

Super! :smile: Fijn dat de monteur het op heeft kunnen lossen en bedankt voor de terugkoppeling! 

Reageer