Vraag

Wegvallend internet

  • 26 March 2021
  • 4 reacties
  • 28 keer bekeken

Hallo, 
 
Wij hebben al langere tijd (maanden) last van wegvallend internet(wifi en bekabeld). Dit is erg lastig omdat ik thuis werk en een stabiel internet nodig ben. Tevens haperen de tv’s ook zo nu en dan. Hierover is al enkele keren contact geweest met de kpn, maar het probleem doet zich nog steeds voor!
Wie heeft de oplossing? een nieuwe modem wellicht? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Kan je wat meer informatie geven? Welk modem heb je? Wat is er zoal aangesloten qua randapparatuur op het modem? Heb je koper of glasvezel? Wat doen de lampjes op het modem bij uitval?

Experia V9

Glasvezel

Aangesloten:

2 versterkers (bekabeld)

1 switch

2 kpn tv ontvangers

1 NAS

1 Vaste PC

 

 

 

Badge +19

Heb je al getest zonder aangesloten randapparatuur dus alleen een bekabelde pc of laptop? Om uit te sluiten dat het niet wordt veroorzaakt door iets in je eigen netwerk.  Een gebroken ader in één van de kabels kan al problemen geven? Zit de switch tussen de tv ontvanger en de v9? Zoja ondersteunt de switch igmp snooping?

Reputatie 7
Badge +17

@Ties87 ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!