Beantwoord

Wegvallend internet, bekabeld en via wifi

  • 20 August 2020
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Al enkele dagen maar tussen de 30/60 Mbps.

via kabel en WiFi. 
dit betekend wegvallend internet

en wegvallen van games…

 

ik heb al veel geprobeerd, gereset, gerebood, ga zo maar door..

help?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 22 August 2020, 19:35

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @Lats , welk merk en type mode heb je?

Heb je een glas- of koperverbinding?

Welke snelheid behoor je te hebben volgens je abo contract?

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Lats, welkom op het forum! Ik ben ook benieuwd welke snelheid er volgens je contract gehaald moet worden. Kun je daarnaast toelichten of deze snelheid en het wegvallen op alle apparaten in huis gebeurt, of gaat het om één enkel apparaat? In dat laatste geval, welk apparaat? Zijn er daarnaast meerdere games die wegvallen, of één bepaalde game? 

Zou je ook je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer en de naam en geboortedatum van de contractant? Dan kan ik de verbinding doormeten om te zien wat daar in te vinden valt. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer