Beantwoord

Wegvallende internetverbinding

  • 31 March 2021
  • 7 reacties
  • 126 keer bekeken

Beste medewerker of forumlid,

 

Sinds 2 dagen heb ik steeds wegvallend internet en dit duurt telkens minimaal 5 minuten gisteren was het meer dan een uur het geval met daarna interval van 20 minuten zeer irritant  televisie bekabeld valt dan natuurlijk ook weg maar wifi krijg ik een uitroepteken dus wel wifi geen verbinding. Op het modem brand alles groen behalve internet en tv internet staat op rood en tv brand niet kunnen jullie mij verder helpen.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 4 April 2021, 10:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Lijkt op dezelfde problemen die ik heb sinds enkele dagen. Zie ook vraag:

 

Het valt nu erg op in 2 dagen tijd hebben we een patroon ontdekt na 16.00 is het sowieso prijs met het uitvallen 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Rotjeknorretje. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw verbinding elke dag even wegvalt. Dat is zeker niet de bedoeling. Ik zoek dit graag verder voor je uit. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic? Dan kan ik jouw verbinding eens doormeten. ik hoor graag van je!

Hoi @Rotjeknorretje. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw verbinding elke dag even wegvalt. Dat is zeker niet de bedoeling. Ik zoek dit graag verder voor je uit. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic? Dan kan ik jouw verbinding eens doormeten. ik hoor graag van je!

Heb ik zojuist toegevoegd hopelijk kan je wat betekenen. De naam van mij zelf is niet de zelfde baam als klant maar ben de zoon 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb de verbinding zojuist doorgemeten. Mijn systeem adviseert om de ExperiaBox te vervangen. Ik heb een nieuwe ExperiaBox naar een servicepunt (Coop Bredeenoord in Rotterdam) jou in de buurt verstuurd. Je kan de oude ExperiaBox op dinsdag 6 april na 14.30 uur omruilen voor een nieuwe. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. Ik hoor graag van je of dit het probleem verhelpt. 

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb de verbinding zojuist doorgemeten. Mijn systeem adviseert om de ExperiaBox te vervangen. Ik heb een nieuwe ExperiaBox naar een servicepunt (Coop Bredeenoord in Rotterdam) jou in de buurt verstuurd. Je kan de oude ExperiaBox op dinsdag 6 april na 14.30 uur omruilen voor een nieuwe. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. Ik hoor graag van je of dit het probleem verhelpt. 

Staat dat op de naam van Y die in het profiel staat?? Want waarop het abonnement staat is helaas niet meer in leven

Reputatie 7
Badge +21

Staat dat op de naam van Y die in het profiel staat?? Want waarop het abonnement staat is helaas niet meer in leven

Ik heb je een privébericht gestuurd.