Beantwoord

Wegvallende tv en wifi met V10A

  • 22 September 2020
  • 6 reacties
  • 60 keer bekeken

Hier ook problemen met wegvallende WiFi en tv. Gek word je er van. 
contact gehad met de klantenservice werd vriendelijk geholpen en mijn probleem werd erkend. Er zou een nieuwe modem toegestuurd worden. Een zwarte type weet ik niet. Wat krijg ik binnen? Weer de experia V10A. Nou ja toch maar installeren en ja hoor sinds deze week weer wegvalende wifi en tv verbinding. Bij het installeren november vorig jaar zei de monteur al dat deze waarschijnlijk problemen ging veroorzaken. 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Lisa 27 September 2020, 10:37

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons KPN Forum, @Petra36! Fijn dat je ons gevonden hebt en bedankt voor je vraag. Excuses voor de late reactie. Het is hier momenteel erg druk. Wat rot dat het type modem niet goed lijkt te functioneren bij jou thuis. Ik ben benieuwd wat hiervan de reden is. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik met je mee. :blush:

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer van je gehoord Petra, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Ik ben in contact met kpn. Maar het is nog niet opgelost

Badge +19

Gebruikt u draadloze verbindingsets?

Nee die gebruik ik niet

Reputatie 7
Badge +17

Jammer dat het niet is opgelost. Kun je iets preciezer uitleggen wat je hebt besproken met mij collega? Wat ik nu uit je topic kan opmaken is het volgende. Je had een V10a en last van wegvallend beeld. Met het nieuwe modem (eveneens V10a) blijft het probleem bestaan. 
Je hebt dus een V10 of KPN BOX 12 nodig om dit probleem opgelost te krijgen, aldus de monteur afgelopen jaar en de collega, klopt dit? Heeft de monteur ook uitgelegd waarom de V10a problemen ging veroorzaken bij jouw? Dit is namelijk geen alledaagse uitspraak wat betreft dit type modem. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik met je meekijken.

Reageer