Beantwoord

Wegvallende verbinding

  • 16 August 2020
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Ook hier sinds een aantal dagen wegvallende verbindingen WiFi vast en telefonie

Als ik de box reset dan doet alles het weer maar soms voor een dag een andere keer voor een uur

heet vervelend vooral in een game voor mijn zoon 

waarschijnlijk ook een nieuwe nodig?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 17 August 2020, 11:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Weggert . Welkom op het forum.

Wat een ergerlijke storing. Dus alles valt tegelijkertijd weg? 

Heb jij glasvezel of een adsl verbinding? Heb je het modem ook al een harde reset  (optie 2) gegeven?

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?

 

Hoi Erwin heb mijn profiel aangevuld, zal straks de harde reset doen en kijken of het dan over gaat

Ik zie aan mijn kant inderdaad ook verbrekingen. Vooral een paar dagen terug.

Ik hoop dat die reset het probleem wegneemt. Zo niet, help ik je uiteraard verder. 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.