Beantwoord

Wegvallende verbinding

  • 11 May 2021
  • 1 reactie
  • 77 keer bekeken

Reputatie 2

Sinds enkele dagen valt onze verbinding regelmatig weg en dan heb ik het niet over Wifi. 
We werken beiden thuis. Hebben een verbinding van 200 MB/s. Toch valt de verbinding dagelijks enkele seconden weg. Uit de logging van de router (een Experia Box V10 destijds nog door Telfort uitgeleverd) blijkt o.a.:

2021-05-11 13:49:32 PPP(eth_route):ppp0 down for reason is Peer not responding
2021-05-11 13:49:32 PPP(eth_route):ppp0 down for reason is LCP down
2021-05-11 13:49:32 PPP(eth_route):ppp0 down for reason is LCP down
2021-05-11 13:49:38 PPP(eth_route):Connection terminated.

Kan de klantenservice mijn verbinding checken? 

icon

Beste antwoord door Bart_ 14 May 2021, 14:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Simonantonanton We gaan voor je kijken. Alles valt dus weg? Internet en tv? Met welke kleur branden de lampjes op je Experia Box op dat moment? En keert de verbinding uit zichzelf terug? Heb je de Experia Box al eens een volledige fabrieksreset gegeven? Zo nee, zou je dat dan eens willen doen?