Wegvallende verbinding wifi tot na reset

  • 14 November 2019
  • 2 reacties
  • 12 keer bekeken

Van de week kwam hij binnen. De V10A. "Wat een lel van een ding!", dacht ik toen ik de doos openmaakte. "Hopelijk zitten er een stuk of 6 (of liever nog) 8 ethernet-poorten op". "Neen... wat jammer!". "Het ding heeft zelfs een poort minder dan de V9...".

We hebben heden ten dage méér poorten nodig, lieve KPN, niet minder!

Installatie is een eitje en de snelheid van zowel bedraad als wifi verder prima. Maar op alle mobiele (wifi) apparatuur was het verbinding maken met Apps (KPN TV, Clash, ING, Netflix, etc.) een constant drama. Voordat ik (bijvoorbeeld) eenmaal beeld had met de KPN TV app was ik twee minuten verder.

Kunnen jullie wat die ‘reset’ met de V10A doet niet even met een firmware-update oplossen? Ik heb een week voor niets met de firmware en online tools lopen rommelen en zoeken tot ik tegen deze fix ergens in dit topic aanliep. Heb zelfs op het punt gestaan om een V9/V10 via Marktplaats te kopen.

Ik ben verder hartstikke blij en tevreden met de KPN, maar dit is (was) wel erg frustrerend.


Liefs,

Dirk.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Dirkteur, welkom! Soms is het wel even goed om je frustraties er uit te gooien, lucht meestal wel op! Begrijp ik goed dat je het op dit moment wel allemaal aan de praat hebt? We blijven werken aan updates, dus hopelijk wordt dit inderdaad binnen niet al te lange termijn opgelost!

Ha@Dirkteur, welkom! Soms is het wel even goed om je frustraties er uit te gooien, lucht meestal wel op! Begrijp ik goed dat je het op dit moment wel allemaal aan de praat hebt? We blijven werken aan updates, dus hopelijk wordt dit inderdaad binnen niet al te lange termijn opgelost!


Dank je, Marcia :wink:

Laten we het hopen! Het lijkt na de reset allemaal sneller te reageren, dus dat is positief.

Hartelijk dank voor je snelle respons!