Beantwoord

Wegvallende wifi

  • 23 October 2019
  • 7 reacties
  • 93 keer bekeken

Badge

Sinds een maand of 2 valt mijn wifi verbinding steeds weg, ik heb een v9 en boven een wifi versterker niet die van KPN. Wifituner doorlopen heeft geen zin want als ik geen wifi heb loopt ie vast. Ik heb net gebeld met de klantenservice maar die adviseerde om voor de 6de keer die wifituner maar weer te doorlopen terwijl ik al heb aangegeven dat ik dat al meerdere malen heb gedaan. Beneden valt het ook weg maar meet de tuner prima wifi van rond de 40mbit. Hij lijkt dan wel verbinding te hebben maar geen data te laden. Modem ook al eens herstart en reset gegeven maar helpt ook niet.

Het valt nu zo vaak weg dat ik al door mijn 10 gig bundel op telefoon heen ben terwijl ik daar normaal ruimschoots genoeg aan heb. Kunnen jullie me helpen?

icon

Beste antwoord door Diananora 28 October 2019, 18:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Diananora, welkom en sorry voor de late reactie! Ik zie dat er vanavond een monteur komt, heel fijn. Ik ga er voorzichtig vanuit dat deze het probleem op zal lossen. Mochten wij toch nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Badge

Klopt vorige week ook monteur geweest en die constateerde dat het aan de v9 lag maar euvel is nog niet opgelost. Afwachten vanavond

Reputatie 7
Badge +30

Vreemd! Ja, ik ben benieuwd of de collega iets kan betekenen voor je. Laat je het nog even weten?

Badge

Ja doe ik moet zowieso nog contact opnemen 1ste monteur heeft in bon aangegeven dat kosten gecrediteerd moeten worden omdat het aan kpn domein lag. Kreeg via wifituner die vast liep en klantenservice geen gratis wifimonteur

Badge

Monteur is geweest en Marloes heeft het fantastisch opgelost door wifi experia aan te sluiten die ik opgestuurd had gekregen, netjes door een loze leiding aangelegd. Top! Haal nu boven 1ste etage 70 mbt en op zolder 45 mbt. Erg tevreden. Waar ik alleen wel erg ontevreden over ben is dat ik een monteur onder garantie zou krijgen omdat de 1ste monteur het niet volledig had opgelost nu heeft klantenservice toch weer een betaalde monteur aangestuurd. Dus weer 50 euro in rekening gebracht terwijl als de tuner fatsoenlijk gewerkt had ik gewoon een monteur kosteloos aangestuurd had gekregen en kosteloos de wifi experia. Dit weet ik omdat ik zelf bij KPN werk. 1ste monteur heeft ook in de bon vermeld dat het aan KPN domein lag en ik de kosten gecrediteerd kan krijgen via 1ste lijn. Graag zou ik zien dat die beide bonnen van 50 euro vergoed gaan worden.

 

Reputatie 7
Badge +30

Wat fijn dat het nu opgelost is! Ik heb beide bonnen vergoed, deze worden op de volgende factuur in mindering gebracht! :-)

Badge

Super!