Vraag

wegvallende wifi

  • 6 March 2020
  • 11 reacties
  • 94 keer bekeken

Beste mensen,

 

Ondertussen ben ik al 'n uur bezig om wat gedaan te krijgen. 

Het enige wat ik van KPN afneem is wifi. Als ik tv kijk via wifi en m'n partner gebruikt wifi voor haar notebook valt de wifi soms even weg en het beeld blijft minuten lang stil staan.

Nu wilde ik mijn wifi testen via de KON website maar ik moet daar m'n KPN id (of zoiets) invoeren. Weet ik veel. Het begint al met het invoeren van 'n KPN mailadres???

Heb nooit iets van 'n KPN mail gehad of gebruikt. Ik heb er eigenlijk wel genoeg van en ben nu geneigd om over te stappen naar T-mobile of 'n andere provider want daar betaal ik voor 50Mbit veel minder dan bij KPN. 

Ik probeer 't telefonisch maar ook daar kom ik niet verder. Wordt 8 minuten aan de lijn gehouden en

afgewimpeld. 

Graag hoor ik vandaag van u.

 

Vriendelijke groet,

  1. Overgoor (***************)

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


11 reacties

Heb je wel een aansluiting van KPN en zo ja, wat voor aansluiting? Koper of glasvezel? En wat voor abo? Alleen internet? 

TV kijken via Wi-Fi kan sowieso een uitdaging zijn. Een kabel van Experiabox naar TV is beter. 

Hoi @contact met KPN is erg lastig 

Ik zou even je mail adres weghalen 3 puntjes drukken (rechtsonder) en kiezen voor bewerk

 

Reputatie 7
Badge +17

@contact met KPN is erg lastig Welkom op ons Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Wat gek dat je ons telefonisch niet te pakken krijgt. Heb je dit nummer gebeld 0800-0402 of 1200? Als het goed krijg je eerst een menu te horen waar je doorheen moet vervolgens krijg je een collega te pakken. Zo te horen is dit bij jou niet het geval, misschien kan ik je verder helpen?  Het lijkt er namelijk op dat de wifi niet ‘sterk’ genoeg is voor beide apparaten. Ik zou graag even met je meekijken en zien of ik de crux kan vinden/oplossen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer of het klantnummer zijn in eerste instantie voldoende. 

Lukt de speedtest via deze link wel? Ik hoor graag van je! 

Reputatie 7
Badge +17

@contact met KPN is erg lastig Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +28

@Lisa Wat jammer, nu is de crux nog niet door jou gevonden. :joy:

 

Beste Lisa,

 

Ik betaal bij KPN € 39,- per maand voor het internet. Dat internet signaal geeft 28 Mb. 

Bij een andere provider betaal ik € 27,- per maand voor 100Mb.

 

Da's toch wel enig verschil. Toch?

Ook na 'n telefoontje van uw collega met een aanbieding die de moeite niet waard was ben ik overgestapt naar T-mobile.

Goed weekend gewenst!

 

D. Overgoor

 

 

Heeft T-Mobile bij jouw z'n eigen netwerk? Of leveren ze via het KPN Netwerk? 

😂😂

Dat zal ongetwijfeld door 'n KPN draadje gaan. 

Heb ik toch nog iets van KPN👍

Reputatie 7
Badge +24

Dan zal die snelheid bij T-Mobile ook gewoon 28 mb zijn.

Maar dan zal T-Mobile ook geen hogere snelheid kunnen leveren. Hier kun je zien wat maximaal mogelijk is en dat geldt voor alle providers die gebruik maken van de infrastructuur van KPN. 

Reputatie 7
Badge +17

@contact met KPN is erg lastig Bedankt nog voor je terugkoppeling. Jammer dat je bij ons weg bent gegaan. Hopelijk levert T-mobile de diensten naar jouw tevredenheid. Weet dat je in de toekomst altijd weer welkom bent om terug te komen naar KPN.:blush:

Reageer