Wegvallende wifi

  • 23 September 2020
  • 7 reacties
  • 11 keer bekeken

Kan iemand mij helpen?

Heb al meerdere keren contact gehad met KPN, maar de chat stopt steeds zomaar, net nog contact met nico gehad maar was zomaar weg.

 

Mijn wifi valt met grote regelmaat uit op eigenlijk alle apparaten, niet tegelijk maar wisselend.

mijn verbinding geeft ook geregeld de melding '’ verbonden, geen internet'’

na een tijd wachten doet hij het wel weer, heb alles al een op nieuw opgestart en verbinding checks gedaan, maar daar komt niets uit.

Heb 2 zwarte versterkers van KPN een deed het al niet lekker en heb deze verwisseld met die van boven, gebruik daar minder wifi.

Alvast dank voor reacties

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt


7 reacties

Badge +19

@verbonden geen internet Welke experiabox heb je en zijn de Wi-Fi versterkers rechtstreeks met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een switch?

Experia box v9 en ja de zwarte kastjes zitten direct verbonden

Badge +19

Heb je de experiabox en de versterkers al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen?

Reputatie 7
Badge +24

Experia box v9 en ja de zwarte kastjes zitten direct verbonden

Deze dingen …

... heeft u niet in huis?

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @verbonden geen internet en welkom hier op het KPN forum :)

 

Goed dat je dit probleem kenbaar maakt want ik weet uit eigen ervaring hoe irritant wegvallende Wi-Fi kan zijn. Heb je, zoals @Joep1965 vraagt, de Experia Box en de versterkers al eens gereset? Daar zou ik beginnen en kijken of dat voor verbeteringen zorgt. Zou je ook je forumprofiel in willen vullen? Dan kan ik ook je klantdossier er eens bij pakken en vanuit daar kijk ik graag verder naar een oplossing! Sowieso kan het geen kwaad om (nogmaals) aan de slag te gaan met de Wi-Fi Manager

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @verbonden geen internet , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd naar de stand van zaken en of je mijn/onze hulp nog nodig hebt!

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @verbonden geen internet , omdat ik niks meer van je heb gehoord, sluit ik dit topic. Hopelijk is je probleem inmiddels verholpen!

Reageer