Vraag

Wegvallende wifi Fritzbox 7590

  • 15 December 2020
  • 2 reacties
  • 106 keer bekeken

Beste,

 

Ik heb een Fritz!box 7590 als modem. Over het grote deel gebruik ik de 5 Ghz frequentie. Heb bandsteering aanstaan. De 2.4Ghz frequentie heb ik nodig om boven ook bereik te hebben. Heb kanaal zodanig ingesteld dat ik met geen enkele buur overlap heb. Snelheid is dik in orde, maar toch blijft signaal geregeld wegvallen en dan zit je net lekker iets te doen en krijg ik via browser error domain not found of dns errors. 

Browser cache al meermaals geleegd daar mag het allemaal niet aan liggen.

Tevens ook een ipflush via windows command uitgevoerd.

Heb wel van de week nieuwe firmware gekregen op de Fritz maar daar ligt het ook niet aan want ik loop al sinds begin der tijd tegen het probleem aan.

 

Tevens heb ik nog een probleem met deArris tv decoder. Opnames blijven stotteren. Er is niet fatsoenlijk heen te kijken. Tevens krijg ik vaak de melding dat de server langzaam is. Dat is dus aan de kant van KPN een probleem lijkt me.

 

 

(Ik ben geen leek en weet prima met zulke apparatuur om te gaan, zo niet in te stellen)

 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Nick Peters Welkom hier! Hoe is het nu met verbinding via de Fritzbox? Wellicht kan @wjb eens met je meedenken, als de kwestie nog actueel is. 

Reputatie 7

Valt het wifi signaal dan op meerdere apparaten weg of alleen op die PC?

Huur je die FRITZ!Box van KPN of heb je die zelf aangeschaft?