Beantwoord

Wegvallende WiFi verbinding, trage verbinding

  • 6 December 2020
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Goedemorgen,

 

De laatste tijd valt de wifi verbinding regelmatig weg als een gigantische vertraging op zowel mijn mobiel als op de laptop. Vaak gaat dit gepaard met elkaar maar ook regelmatig dat alleen de wifi weg valt.

 

Dit gebeurd met de experia box V8

Iemand een oplossing?

 

Dingen die al geprobeerd zijn:

Modem volledig gereset.

In het modem ingelogd om te zien of daar iets aparts in stond,

De wifi manager van de site geprobeerd. De wifi komt met hele grote moeite net aan bij 10 mbit.

Volledig uitzetten alle kabels er uit gehaald en alles dus opnieuw aangekoppeld.

Gecontroleerd of er geen storingen zijn die bekend zijn.

Contact gemaakt met een medewerker via fb om het op die manier proberen op te lossen. Deze medewerker heeft vanaf afstand de experia box gereset.

Tevens gecontroleerd of de verbinding goed doorgezet werd(deze was goed).

Handmatig kanaal geswitcht.

Tevens gecheckt of het niet aan 1 van mijn apparaten lag.

Modem zover mogelijk was verplaatst(staat in de meterkast waar alles binnen komt). Deze tijdelijk even eruit gehaald zodat er geen ‘omhulsel’ iets kon tegenhouden.

 

Ben nu wel redelijk ten einde raad aangezien dat het pas begon toen de switch van telfort terug naar kpn werd ingezet. Dit zou niets uit moeten maken natuurlijk.

Hopelijk dat iemand nog een idee heeft waar ik niet aan gedacht heb.

 

Dennis

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 9 December 2020, 13:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Dennis Droog. Je hebt al een hoop geprobeerd zo te zien, maar nog zonder blijvende oplossing. Had je de WiFi Manager ook gedaan? Met de gegevens in je profiel ben ik gaan kijken en ik zie daar geen meldingen van bij het abonnement. Ik hoor graag van je wat daar uit komt.

Ik stuur je ook even een privébericht over jouw modem :slight_smile:

Hoi jasper,

 

Ja die hadt ik geprobeerd. Stond als 3e puntje wat ik gedaan had. En je prive bericht ontvangen. 

Hartstikke bedankt

 

Dennis