Beantwoord

Wel internet en tv, geen WiFi (kapotte experiabox)

  • 28 December 2020
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik heb een experiabox 8, wel internet en tv, maar de wifi doet het niet meer omdat de box defect is. Wat moet ik nu doen, behoorlijk gedoe, en het enige wat er nodig is is een nieuwe experiabox die het weer doet.

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 5 January 2021, 14:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @Jeff123, welkom! U kunt het volgende doen:Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

gedaan

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Jeff123, door drukte zijn we minder snel dan gewoonlijk onze bedoeling is. Niet fijn dat je WiFi verbinding niet goed werkt. Fijn dat je op advies van Fame je gegevens al ingevuld hebt, ik heb ze erbij gepakt.

Ik zie dat je ook contact met de klantenservice hebt gehad. Hoe gaat het intussen met de verbinding? Ik hoor graag van je als ik je hier nog mee kan helpen.