Beantwoord

Wel wifi maar geen internet op tablet, andere apparaten werken wel

  • 4 March 2022
  • 4 reacties
  • 474 keer bekeken

Bij mij thuis heb ik wel wifi en internet op mijn mobiele telefoon en op de laptop. Ik heb wél wifi op de tablet, maar géén internet. Verschillende keren opnieuw opgestart, geprobeerd te verbinden met de mobiele telefoon om de wifi te delen, zonder succes. Wat kan ik nog proberen? Ben niet zo technisch. Alvast bedankt 

icon

Beste antwoord door Gina van Wijngaarden 7 March 2022, 19:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@Gina van Wijngaarden Hoi Gina, van harte welkom op ons forum!

Door de drukte op dit moment zijn we niet eerder bij je topic gekomen. Wat gek dat alleen internet op je tablet niet werkt. Het klinkt als iets dat op de tablet niet goed gaat, aangezien alle andere apparaten wel werken. Hoe staat het er intussen voor, heb je al een oplossing gevonden? Zo niet, van welk merk is jouw tablet? Het kan helpen om contact met de fabrikant van de tablet op te nemen.

Reputatie 7
Badge +10

Zoek onder de instellingen van de tablet de netwerkinstellingen-wifi. Ik denk dat je echt het wachtwoord en wifi gegevens handmatig moet invoeren. Dit kan niet altijd via delen met een ander apparaat. 

@Alexandra  @Anneke-Anna Anneke-Anna Wijsgeer en Alexandra , Hallo beiden, hartelijk bedankt voor jullie reactie. Ik heb inmiddels contact opgenomen met de fabrikant van de tablet. De helpdesk daar heeft me stap voor stap uitgelegd wat ik kon doen. Ik las later dat dit probleem vaker bij deze tablets voorkwam. Lag duidelijk niet aan de KPN verbinding. Nogmaals mijn dank :)

Reputatie 7
Badge +19

@Gina van Wijngaarden Graag gedaan! Fijn om te horen en dankjewel voor het delen :)