Beantwoord

Wel wifi, maar geen internetverbinding

  • 23 September 2020
  • 7 reacties
  • 87 keer bekeken

het gekke is, dat dit op 1 TV en op 1 laptop van toepassing is. De rest doet het wel. Hoe lossen we dit op?

icon

Beste antwoord door RHZ 25 September 2020, 08:26

Bekijk origineel

7 reacties

Wat heb je zelf geprobeerd om het op te lossen?

  1. computer opnieuw opgestart
  2. modum opnieuw opgestart middels reset knop
  3. modum opnieuw opgestart door de stekker eruit te halen
  4. modum opnieuw opgestart door stekker en ALLE verbindingen los te koppelen
Reputatie 1

Zijn de NIET werkende tv en laptop bekabeld aangesloten of alleen op wifi

De niet werken TV werkt met ene kabel en de laptop op wifi. HEb de laptop nog geprobeerd met een kabel, maar dat gaf geen verbetering.

Reputatie 1

Als je laptop bekabeld niet werkt pak dan eens een losse kabel, steek die direct in de router en in de laptop. Als de laptop dan wel werkt heb je misschien een breuk in de andere kabel.

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons KPN Forum, Belinda! fijn dat je ons gevonden hebt en bedankt voor je vraag. Wat gek en vooral frustrerend dat één tv en één laptop geen toegang krijgt tot internet. Als ik het goed begrijp doen alle andere apparaten het wel gewoon prima. Heb je al eens gekeken naar de instellingen van de laptop of de tv? Soms helpt het om de internetinstellingen te herstellen of her en der wat aan te passen. 
Kun je ons vertellen om wat voor tv/laptop het precies gaat? Dan kunnen we mee denken en je eventueel een eindje op weg helpen! 

Ik zie graag een reactie van je tegemoet:blush:

 

EDIT: Gebruik je ook versterkers/repeaters in het netwerk (merk/type)?

Reputatie 7
Badge +17

We hebben niets meer van je gehoord Belinda, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders weet je ons te vinden. 

Reageer