Beantwoord

Wel wifi verbinding en internet maar werkt niet op alle sites en apps

  • 21 November 2020
  • 2 reacties
  • 208 keer bekeken

Dag allemaal, 

Ik heb sinds kort een Box v12 i.v.m een aanpassing in de abonnement. 

Mij werd verteld om dit Box op de aangegeven datum te kunnen installeren en gebruiken, dat heb ik ook gedaan.

Nu bots ik continu tegen problemen aan waar ik de vorige avond nog geen enkel last van had.

Mijn wifi laad bepaalde sites niet en maakt geen verbinding met de sites. 

De homepage van mijn browser op de mobiel laad ook niet op de wifi, en dat is Telfort. 

Ik kan geen verbinding meer maken met mijn xbox live account, en dat betekent ook geen games. 

Ik kan ook niet meer op Netflix, daar laad hij de homepage niet eens van. 

Waar ligt het probleem aan in godsnaam?

Ik heb de Modem gereset op verschillende manieren en ook de box v12 gereset talloze keren. 

Kan iemand a.u.b helpen? 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 26 November 2020, 14:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Kopps . Welkom op het forum.

Speelt dit probleem nog steeds? Zo ja, kun je dan je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch  nog vragen hebben, weet je mij te vinden.