Beantwoord

Welk bedrag voor internet en welk voor TV?

  • 9 November 2020
  • 5 reacties
  • 53 keer bekeken

Goede dag,
Mijn werkgever wil mij i.v.m. thuiswerken een internetvergoeding gaan geven. Dit bedrag is alleen voor internet, dus niet voor TV. Hij wil een kopie factuur inzien om het juiste bedrag te kunnen bepalen. Op mijn factuur staan “Internet en TV” echter als 1 post. Kan ik dit verder laten specificeren, of is er een (officiële) verdeelsleutel waarmee ik het desnoods zelf uitreken?
Bij voorbaat dank!

icon

Beste antwoord door Anonymous 9 November 2020, 17:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Die vraag komt hier mee voorbij. En volgens mij kan dat niet. Ik snap ook niet waarom het nodig is. Waarom geeft uw werkgever niet gewoon een vast bedrag?

Bedankt voor je reactie. Goede vraag, had ik ook al over na zitten denken. Heb ik helaas geen antwoord op (nog). Ik weet wel dat hij een maximum in gedachten heeft wat hij voor internet wil vergoeden, dat hij alleen het internet wil vergoeden en niet tv-abonnement, en dat niet elke werknemer thuis de zelfde kosten voor internet heeft.

Hallo @RalphSprenger , als je op de site van KPN een pakket samenstelt en je kiest naast internet ook voor standaard 1 tv abo kost dat € 10,00 extra per maand, voor elke tv extra kost dat €5,00 per maand.

Kun je daar iets mee?

Desnoods maak je een schermafdruk van die offerte voor je baas.

Succes.

 

Bedankt voor de tip @JanD , dat is een goed idee!

In dat abonnement kan het niet gespecificeerd worden, maar….

Internet los is € 42,50 bij 50 / 5. Die prijs geldt voor alle abonnementen.

Reageer