Beantwoord

Welke snelheid wifi heb ik?

  • 17 November 2020
  • 5 reacties
  • 93 keer bekeken

Reputatie 1

Beste mensen, ik heb oa een internet en tv basis abonnement.  Helaas is de internet snelheid niet optimaal... Op facturen kan ik niet terugvinden welke internet snelheid ik heb. Hoe kom ik daar achter? Dank en hartelijke groet Monique 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 20 November 2020, 20:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Als u "internet en tv basis" op de factuur ziet staan, dan is zou u tot 50 mbit kunnen halen. Heeft u glasvezel? 

Reputatie 1

Nee we hebben geen glasvezel.  Maar als ik sneller internet wil kan ik dan niet een aangepast product van KPN bestellen? Zo ja, welk? Met het thuiswerken is een traag internet heel vervelend… :-I

 

Reputatie 7
Badge +24

Nee we hebben geen glasvezel.  Maar als ik sneller internet wil kan ik dan niet een aangepast product van KPN bestellen? Zo ja, welk? Met het thuiswerken is een traag internet heel vervelend… :-I

Welke snelheid haalt u nu op een bekabeld aangesloten pc of laptop?

Wat zegt deze site over uw adres? 

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl

 

Reputatie 7

Hoi @MoniqueMass, de snelheid die je via WiFi haalt hoeft niet hetzelfde te zijn als er mogelijk is. WiFi gaat door de lucht, waardoor het gevoelig is voor omgevingsfactoren. Je hebt het over traag internet, wat haal je concreet als je een speedtest doet? Zou je dat ook op een bekabeld aangesloten computer kunnen doen? Dan hebben we een beeld van de snelheid die echt binnenkort en wat er via de WiFi aankomt op jouw apparaat.

Als de bekabelde speedtest een goed resultaat geeft kan je de WiFi Manager op onze site doen, die helpt om de WiFi verbinding zo optimaal mogelijk instellen.

Reputatie 7

We hebben geen reactie van je gezien @MoniqueMass. Heb je al kunnen kijken welke snelheid je concreet haalt en wat de WiFi Manager voor resultaat geeft?