Vraag

Welkomst cadeau nieuwe klant

  • 13 June 2021
  • 5 reacties
  • 103 keer bekeken

Beste kpn, 

Ik ben sinds 1 maand klant bij jullie en ik lees op de site dat er welkomst cadeaus zijn. 
Nu heb ik interesse in de tv maar deze optie is mij nooit aangeboden omdat ik mijn contract via de telefoon heb afgesproken en dit mij niet werd gemeld. 

mvg Remon


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Beste kpn, 

Ik ben sinds 1 maand klant bij jullie en ik lees op de site dat er welkomst cadeaus zijn. 
Nu heb ik interesse in de tv maar deze optie is mij nooit aangeboden omdat ik mijn contract via de telefoon heb afgesproken en dit mij niet werd gemeld. 

mvg Remon

Hallo @remons , dan heb je een ander voordeel gekregen als nieuwe klant,bijvoorbeeld X maanden korting.

Beste kpn, 

Ik ben sinds 1 maand klant bij jullie en ik lees op de site dat er welkomst cadeaus zijn. 
Nu heb ik interesse in de tv maar deze optie is mij nooit aangeboden omdat ik mijn contract via de telefoon heb afgesproken en dit mij niet werd gemeld. 

mvg Remon

Hallo @remons , dan heb je een ander voordeel gekregen als nieuwe klant,bijvoorbeeld X maanden korting.

Voor zo ver ik weet betaal ik gewoon het bedrag wat op de pagina vermeld staat (wat daar vermeld staat incl tv) 
Over korting is nog niet gesproken

 

Beste kpn, 

Ik ben sinds 1 maand klant bij jullie en ik lees op de site dat er welkomst cadeaus zijn. 
Nu heb ik interesse in de tv maar deze optie is mij nooit aangeboden omdat ik mijn contract via de telefoon heb afgesproken en dit mij niet werd gemeld. 

mvg Remon

Hallo @remons , dan heb je een ander voordeel gekregen als nieuwe klant,bijvoorbeeld X maanden korting.

Voor zo ver ik weet betaal ik gewoon het bedrag wat op de pagina vermeld staat (wat daar vermeld staat incl tv) 
Over korting is nog niet gesproken

 

Hallo @remons , je kunt alles terug zien in het contract, daarin staan de prijzen, kortingen en voorwaarden.

Ik weet niet of de tv er toen al was…

I.i.g. krijg je dan het internet-deel de eerste 6 maanden met korting.

Reputatie 7
Badge +24

Voor zo ver ik weet betaal ik gewoon het bedrag wat op de pagina vermeld staat...

Dat klinkt niet erg overtuigend. Kunt u een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur? Dan kunnen we precies zien wat u betaalt. 

U heeft ook geen SuperWiFi's ontvangen?