Beantwoord

Wi-Fi bereik slecht of ligt het aan mijn mobiel?

  • 10 April 2019
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Thuis valt steeds mijn wifi weg en moet steeds opnieuw verbinden met mijn mobiel. Hij pakt de wifi dan wel maar even later is die weer weg.Af en toe geeft die verficatiefout aan. Ligt dit nu aan onze wifi of aan mijn mobiel?

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 April 2019, 14:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goedemorgen morgen Biana86 wel kom op het forum. Misschien helpt een WiFi versterken bij u thuis. Ikzelf heeft dat ook gehad nu met mijn Wi-Fi versterken heeft ik door mijn hele huis WiFi verbinding. Misschien dat iemand van de wecar mede werkers U hier bij kan helpen 😉succes
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Biana86. Welkom op het forum. Wat vervelend dat jouw wifi verbinding vaak wegvalt. Ervaar je dit probleem op meerdere mobiele apparaten? Dit kan verschillende oorzaken hebben. Op deze pagina vindt je wat meer uitleg hierover. Door op deze link te klikken kan je jouw wifi verbinding in huis wellicht verbeteren. Laat je ons weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het probleem inmiddels verholpen is. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we dat graag van je!

Reageer