Vraag

wifi

  • 26 May 2020
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Hoe kan het dat ik na jarenlange prima wifi nu zelf voor een betaalde oplossing moet gaan zorgen.  Terwijl er niks is veranderd in huis en de wifi steeds wegvalt. 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom hier @Ivdm78! bedankt voor je bericht en excuses voor de late reactie. Valt alleen de wifi weg of ook de televisie?
Welke Experiabox heb je van ons en wat heb je allemaal aangesloten op het modem in huis? 
Kun je je gegevens alvast invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik met je meekijken. 
Hopelijk vinden we samen een oplossing voor dit probleem. :hugging:

Reputatie 7
Badge +24

Wellicht zijn er in de buurt meerdere wifi netwerken bij gekomen. Op een gegeven moment kan het zo druk worden, dat da gaat storen.

Welkom hier @Ivdm78! bedankt voor je bericht en excuses voor de late reactie. Valt alleen de wifi weg of ook de televisie?
Welke Experiabox heb je van ons en wat heb je allemaal aangesloten op het modem in huis? 
Kun je je gegevens alvast invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik met je meekijken. 
Hopelijk vinden we samen een oplossing voor dit probleem. :hugging:

Ik heb het ingevuld.  De tv deed het de afgelopen weken wel.  Ik moet zeggen dat ik vanmorgen een tijd lang geen radio had. Daarnaast gaat het ook om mijn mobiel die hapert.  Of de verbinding verbreekt tijdens een telefoongesprek,  of ik kan niet eens bellen,  of gaat 1 of 2 x over en krijg een buiten bedrijf toon. Fijn dat je mee wil denken aan een passende oplossing.  

Reputatie 7
Badge +17

Ohno! @Ivdm78 Je bent er tussendoor geglipt. Kan ik nog iets voor je betekenen of heb ik te lang op mij laten wachten. Geef het in dat geval alsjeblieft aan, want ik zoek graag naar een oplossing met je!

Reageer