Vraag

Wifi booster nodig-help

  • 16 September 2021
  • 5 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik heb weer KPN. Wifi doet het slecht op 1ste verd en niet op 2de verd. Werk thuis en is een probleem met steeds opnieuw moeten inloggen. Gebeld, kan niet kosteloos wifi versterker krijgen. Wifi manager nu voor de 2de dag geprobeerd.Krijg melding ‘gaat iets mis. Doet het nu niet’. Hoe kan ik alsnog gratis wifi booster ontvangen. Een jaar geleden ook klant geweest, toen wel gehad. Zelfde huis. Hoop op snelle oplossing. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @arichna , dan gebruik je de boosters die je vorig jaar kreeg toch weer?

 

Ik was overgestapt. Moest het inleveren.

Hallo @arichna , alleen modem en tv decoddr hoefde je in te leveren, die boosters waren je eigendom.

KPN geeft geen boosters meer gratis weg, wel zeer goedkoop bij een positieve wifi test.

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik was overgestapt. Moest het inleveren.

Dat is niet waar. Die mocht je houden. Je moest alleen het modem en de tv ontvangers inleveren. 

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @arichna en welkom op ons forum en welkom terug bij KPN!

Heb je toevallig al gekeken in ons groot wifi topic? Hier staan ook allerlei tips en trucs voor het verbeteren van je wifi. Mocht de wifi manager niet werken probeer dan een andere browser even, soms wil dat nog wel eens helpen.
Mocht je er niet uit komen laat maar even weten.