Beantwoord

wifi boven slecht

  • 1 March 2020
  • 6 reacties
  • 3110 keer bekeken

Sinds kort ben ik terug overgestapt naar KPN, tv internet glasvezel . Nu is de WiFi boven slecht en op zolder zelfs zeer slecht.  Kan ik een gratis WiFi versterker krijgen waar KPN nu reclame voor maakt. De service mbt WiFi verbeteren heb ik al meerdere keren uitgevoerd maar mocht niet baten.

graag hoor ik van u. 
groet Truus 

 

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 4 March 2020, 16:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

De service mbt WiFi verbeteren heb ik al meerdere keren uitgevoerd maar mocht niet baten.

Met welk resultaat kwam de wifi tuner dan?

Badge +19

Nee de Super wifi's ga je niet gratis krijgen. En als je echt slecht Wi-Fi hebt geeft de wifimanager wel gratis experia wifi's weg. Die moeten bekabeld aan gesloten worden maar werken perfecht.  Dus doe de wifimanager nog een keer maat wel in een rustig tempo.https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Truusje23, vervelend dat je slechte wifi ervaart. Wat was precies de uitkomst van de wifituner? Deze moet eigenlijk altijd wel een oplossing bieden! Ook als deze constateert dat je wifiversterkers nodig hebt zal hij deze aanbieden!

Hoi Thomas , ik ben op beiden verdiepingen uitgekomen op 90 mbits. Dus wel een verbetering . Even afwachten of dit zo blijft . Wat ik wel vreemd vind. Als ik me niet vergis heb ik een abonnement met 200 mbits maar dat wordt dus bij lange na niet gehaald. Groet 

Reputatie 6
Badge +6

90 mbit/s is voor WiFi echt een hele goede snelheid:) De snelheid waar je een contract voor hebt afgesloten, heeft betrekking op je bekabelde verbinding, dus wat er qua snelheid op het modem binnenkomt. Zodra je draadloos gaat werken, verlies je vaak behoorlijk wat snelheid daar het signaal door de lucht wordt verplaatst. 

Reputatie 7
Badge +20

Hou ons vooral op de hoogte @Truusje23, zoals @JuanNegro noemt is 90Mbit/s een uitstekende snelheid. Draadloos gaat er altijd wat verloren. Met deze snelheiden zou je het echter nooit echt moeten ervaren als langzaam internet, voor de meeste doeleinden is dit meer dan snel genoeg.