Beantwoord

Wifi en tv hapert, hoe bereik ik klantenservice?

  • 4 January 2021
  • 1 reactie
  • 17 keer bekeken

Kan niet bellen, kan niet chatten wat een drama.

Ik heb Wifi problemen maar ook problemen met de digitale tv.

Ik zou graag iemand van kpn willen spreken hierover.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 12 January 2021, 10:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @DDrilla, heb je inmiddels al iemand gesproken? Mijn collega's op 0800-0402 of de chat op www.kpn.com/service zijn meestal het snelst.
Als het TV probleem langzame menuschermen en gids is, dat zijn we nu aan het oplossen met een software update. Zie ook dit topic.
Als je Wifi niet zo goed is kun je hiervoor het beste de online wifimanager doorlopen op www.kpn.com/wifimanager! Die moet daar altijd een oplossing voor hebben.