Beantwoord

Wifi Experia Box v8 valt steeds weg

  • 28 January 2021
  • 5 reacties
  • 71 keer bekeken

Goedemorgen,

De laatste weken heb ik steeds meer problemen met mijn Experia Box V8. Het signaal wordt steeds slechter en valt steeds vaker weg. De Box is ook redelijk zijn kleur verloren, al weet ik niet of dit er iets mee te maken heeft. Al meerdere keren opnieuw opgestart en naar fabrieksinstellingen terug gezet, maar dit verhelpt het probleem ook niet. Iemand een idee wat ik hier mee kan? Ik las in andere berichten dat Kpn een nieuwer model kan sturen. Thuiswerken wordt zo in ieder geval flink lastig.

Met vriendelijke groet,

B.Leenders

icon

Beste antwoord door B.Leenders 29 January 2021, 13:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @B.Leenders , thuiswerken doe je bij voorkeur bekabeld i.v.m. veiligheid en stabiliteit.

Ondervind je dan ook problemen?

 

Hallo @JanD, bedankt voor je snelle reactie. Met kabel is het probleem hetzelfde. Het internet werkt dan wel iets sneller, maar op de meest willekeurige momenten valt de verbinding weg

Hallo @B.Leenders , voor een snelle(re) reactie kun je bellen met 0800 0402  en/of in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer vermelden, dan komt een moderator er op terug.

Succes.

 

Heb m’n postcode, huisnummer en klantnummer ingevuld. Ik wacht het af, thanks!

Inmiddels telefonisch contact gehad met Kpn en ik krijg een nieuw modem toegestuurd. Kijken of dit wat oplost.