Vraag

Wifi geeft in 1 kamer maar 1 Mbit/s, ook na verbetering niet optimaal

  • 13 April 2021
  • 1 reactie
  • 10 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb al geruime tijd kpn compleet. Nu zijn er alleen bepaalde gedeeltes in mijn huis waar het internet standaard slecht is. Waar ik regelmatig maar 20mb binnenkrijg. In de rest van het huis is het internet wel beter maar niet de snelheid die ik volgens het abonnement hoor te hebben. Dit is vooral lastig als mijn zoon online moet zijn voor school en hij continu haperend WiFi heeft. Ik heb hier in het verleden ook al voor contact gehad en toen heb ik 2 kleine vierkante ontvangers (versterkers) gekregen en dit heeft een beetje geholpen maar de laatste tijd is het internet weer slecht. Zojuist heb ik het gemeten en kwam er in mijn zoon zijn kamer maar 1mb uit. Na de wifiverbeterings actie kwam er 22 mb. En even later weer minder.

Volgens mij is er zelfs al eens een monteur bij geweest. En dat heeft het een tijd verbeterd maar helaas is het nu weer slecht.

Als ik op mijnkpn probeer contact met een klantenservice te krijgen kom ik alleen maar uit op de wifiverbeteraar op afstand.

Ondertussen hebben mijn kinderen regelmatig hun mobiele gegevens moeten gebruiken om thuis te kunnen internetten. 

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Met vriendelijke groeten,

Natascha


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Natascha79! Welkom op ons KPN Forum. Bedankt voor je uitgebreide uitleg. Wat balen dat de wifi zo slecht is in de rest van het huis. Zo te horen heb je twee wifi versterkers aangesloten op het modem. Dit zijn Experia Wifi's (zwart en vierkant). 

Wij kunnen je hier helpen op het Forum, maar je kunt ook telefonisch contact met ons opnemen (0800-0402 Gratis). Tevens kun je een chat starten via onze servicepagina. 

Als je hier geholpen wenst te worden, dan heb ik een aantal vragen voor je. 
Welk modem heb je? 
Hoe branden de lampjes op het modem én op de versterkers? 

 


Â