Hallo ,
Al ruim 2 jaar klagen wij dat we slechte wifi verbinding hebben , elke keer gebeld en de mensen aan de andere kant van de lijn proberen ook echt wel mee te denken en te helpen . Maar het helpt niet !!! er komt hier met 12 mbs binnen en met de apparaturen die er zijn is er eigenlijk altijd geen internet . ik heb zelf een mobiel abonnement met 20 g genomen om dan maar een hotspot aan te maken . Maar de laatste dagen is het NOG slechter geworden . Maandag en Dinsdag gebeld en alles weer door gelopen (resetten,meten enz ) het blijft gewoon ruk . Had telefoon nummer gekregen van netbeheer maar gaat dus van het gebruikelijke kastje naar de muur . Er is een mogelijkheid tot een buitengebied modem maar omdat onze gemeente is gefuseerd vallen wij daar niet onder . Maar ik ben het zat , ik kan niet normaal ergens contact krijgen en word niet meer verder geholpen .Dus wat nu ? toch maar overstappen na ruim 25 jaar naar ZIGGO ? HELP !!!!!!!!
Beste antwoord door Sanne van KPN
Bekijk origineel