Beantwoord

Wifi is boven niet goed

  • 11 May 2021
  • 5 reacties
  • 75 keer bekeken

Hallo 

Wat een gedoe op begin dat je hier komt wonen geen aansluiting aansluiting gekregen van kpn prima maar als we boven zijn wifi ver te zoeken valt continu weg wij bellen naar klantenservice nu ondertussen al ongeveer 5 mensen gesproken een kan niks voor ons betekenen de andere 3 sturen ons naar wifi manager om test te doen want dan kun je versterkers krijgen onder de zoveel mb na 5 x te testen en 2x iemand gesproken te hebben die wifi versterkers op zouden sturen vorige week weer gebeld die zei dat het helemaal niet mogelijk was en dat ze dat niet mogen zeggen dat ze die versturen vroeg ze nog een x de test te doen omdat het telang geleden was hier hadden we geen tijd voor en als je de test doet moeten we toch daarna de klantenservice bellen want dat geeft die aan en omdat ze niets kon omdat er een melding over een Isra punt aangemeld stond. Weer een nieuw verhaal geen idee waar de waarheid ligt maar de wifi is op heden nog niet opgelost. Jammer genoeg er wel een beetje klaar mee en me abonnement gaat zo ook wel heel hard.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 12 May 2021, 11:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Doe de Wifimanager 2x heel zorgvuldig. Zorg dat u de verbinding niet verliest. De uitkomst is dan gratis experia wifi's of een monteur.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Shir. zo te lezen ben je al een behoorlijke tijd bezig met de wifi manager. Zou je jouw profiel in willen vullen? Dan kan ik eens kijken bij ons in het systeem wat de wifi manager als resultaten geeft. 

.

Goedemorgen @Shir. zo te lezen ben je al een behoorlijke tijd bezig met de wifi manager. Zou je jouw profiel in willen vullen? Dan kan ik eens kijken bij ons in het systeem wat de wifi manager als resultaten geeft. 

Heb me profiel aangevuld

Reputatie 7
Badge +19

Ik ga de Experia Wifi voor je bestellen @Shir. Dan krijg je 2 gratis wifi versterkers vanuit KPN.